Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN66,2566,3-0,47
Msft2,22
Nokia3,4193,4450,48
IBM0,62
Mercedes-Benz Group AG71,7271,750,94
PFE0,40
04.05.2024 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 24.04.2024 17:38:16
Amarin Depository Receipt (AMRNy.F, Frankfurt)
Závěr k 3.5.2024 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
0,795 11,19 0,08 10 373
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Amarin Depository Receipt
Ericsson porazil Nokii a získal kontrakt od AT&T za 14 miliard dolarů
05.12.2023 15:20
Ericsson získal kontrakt v hodnotě 14 miliard dolarů na modernizaci bezdrátové sítě AT&T, souhlasil s vybudováním otevřené sítě, ve které může být větší množství poskytovatelů, a porazil svého dlouholetého rivala firmu Nokia.
Kofola ČeskoSlovensko kupuje většinový podíl ve společnosti Pivovary CZ Group, která rozvíjí značky piv Holba, Zubr a Litovel
22.11.2023 9:51
Kofola ČeskoSlovensko kupuje většinový podíl ve společnosti Pivovary CZ Group, která rozvíjí tradiční značky piv Holba, Zubr a Litovel. Nápojářská rodina tak může na regionální úrovni vstoupit do další kategorie, ve které může využít své podnikatelské, distribuční a mar...

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.