Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ859859,5-0,64
KB867,5868,50,58
PKN68,5268,530,13
Msft402,3402,570,35
Nokia3,3823,385-2,17
IBM182182,70,25
Mercedes-Benz Group AG73,7673,77-0,58
PFE26,3426,360,37
23.04.2024 14:12:21
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 22.04.2024
E.ON Depository Receipt (EONGY.PK, US Other OTC (Pink Sheets))
Závěr k 22.4.2024 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
13,34 0,91 0,12 46 472
Premarket23.04.2024 14:01:05
Poslední obchod Nákup / Prodej Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
13,34 - - 0,00 0,00 1
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství E.ON Depository Receipt
Ulice pokryté bankovkami, které nikdo nesbírá?
12.12.2023 18:06
O růstu významu pasivního investování se hovoří již dlouhou řadu let. Na jednu stranu s ním souvisí studie poukazující na to, jak těžké a výjimečné je pro aktivní investory při stejném riziku soustavně (!) dosahovat vyšší čisté návratnosti, než celý trh.

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.