Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ124012410,00
KB104610480,38
PKN84,6784,721,24
Msft523,21523,60,30
Nokia3,5223,525-0,17
IBM236,5236,750,15
Mercedes-Benz Group AG51,5951,61-0,21
PFE24,6324,640,24
12.08.2025 12:07:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 27.02.2020 15:36:30
Eco Oro Minerals (GQQ.F, Frankfurt)
Závěr k 11.8.2025 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
0,0075 -7,53 0,00 109
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 30.06.2025
8:09Ve východním Súdánu ve státě Řeka Nil se částečně zhroutil důl na zlato. O život přišlo 11 horníků a dalších sedm bylo s různými zraněními převezeno do nemocnice, uvedla těžební společnost Sudanese Mineral Resources Limited Company, která má projekt na starosti. Společnost dodala, že zastavuje těžbu. Varovala také, aby se lidé na místě nepokoušeli pracovat načerno (ČTK)
 19.09.2024
11:41Energetická společnost Moravské naftové doly (MND) dokončila na západě Ukrajiny větrnou elektrárnu Oriv ve Lvovské oblasti. Společnost projekt s výkonem až 59 megawattů MND a ukrajinské firmy Eco-optima vyšel na 61,5 milionu eur (přes 1,54 miliardy Kč). V tiskové zprávě o tom informovala skupina MND, podle níž jde o největší českou investici na Ukrajině od začátku války (ČTK)

Zpravodajství Eco Oro Minerals
J&T ARCH CONVERTIBLE SICAV, a.s.: Výroční zpráva za rok 2024
30.04.2025 17:40
J&T ARCH CONVERTIBLE SICAV, a.s. IČO: 17409390 Společnost J&T ARCH CONVERTIBLE SICAV, a.s. zveřejňuje Výroční zprávu za rok 2024, více informací zde.
RMS Mezzanine, a.s.: Vnitřní informace
19.12.2024 14:15
RMS Mezzanine, a.s. IČ: 00025500 Společnost RMS Mezzanine, a.s. zveřejňuje vnitřní informace, k nahlédnutí zde: Vnitrni informace RMS Mezzanine a.s_splacení JTPII č.
Technická analýza S&P 500: Akcie jsou v silném růstovém trendu, ale sezónnost jim nenahrává
04.09.2024 6:11
V polovině července jsem se na technickou analýzu indexu S&P 500 díval se znepokojením kvůli množícím se varovným signálům. Pohled na průměry byl sice nadále povzbuzující a indikoval růst, ale indikátor sentimentu Fear & Greed varovně klesal, index volatility V...

Monitoring médií
Pozitivní výsledková sezóna na Wall Street se v minulém týdnu z většiny zakončila. Z indexu S&P 500 totiž reportovalo již na 90 % firem, přičemž meziroční v souhrnu více než 10% nárůst jejich zisků výrazně překonal očekávání.
Společnost Contemporary Amperex Technology (CATL) v pondělí potvrdila, že zastavila provoz v dole Jianxiawo v provincii Ťiang-si po vypršení těžebního povolení.
Udržitelný turismus se v Česku rychle rozvíjí a přitahuje stále více cestovatelů, kteří chtějí objevovat krásy domoviny zodpovědně. Srpen nabízí ideální příležitost vyzkoušet ekologické alternativy klasických dovolených.
Kdo dnes ťuká na redakční bránu? Úchvatně občerstvený Renault Austral. Navíc v nejfajnovější verzi esprit Alpine s dvacetipalcovými černými koly s diamantovým efektem.
Asi taky občas musíte s rodinou někam do nákupního střediska. To víte, život muže obsahuje světlejší, ale holt i tmavší momenty. Zatímco žena luxuje vaši kreditku, tak vy máte takovou tu základní instrukci.
Lithium letos zlevnilo o více než 80 procent, především kvůli přebytku nabídky a ochlazení poptávky po elektromobilech. Přesto trh vykazuje známky stabilizace a poptávka po bateriích a obnovitelné energii by měla v dlouhodobém horizontu růst.
Tři tahače, jeden úkol. Zvládnout náš tradiční testovací okruh s co nejnižší spotřebou, a tudíž i nejšetrněji k životnímu prostředí. DAF, Scania nebo Volvo Trucks? Který z nich je nejlepší? Tak trochu tušíme, jak bude vypadat spontánní reakce některých čtenářů při pohledu na trojici testovacích vozidel: Plnohodnotný návěs a k němu pouhých 420 koní? To nepřipadá v úvahu! Dobře, taky neradi jezdíme se slabými motory.
Forbes Česko: Čína? No a co?!
Bylo by strašně jednoduché napsat něco vtom duchu, že se koukáte na čínskou Teslu Y z Wishe. Jenže ono je to v případě Xpengu G6 vlastně úplně jinak… Prorazit se svými auty v Evropě trvalo Japoncům třicet let, Korejcům patnáct a Číňané to podle všeho stihnou za půl dekády.