Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN66,9266,98-0,30
Msft-2,45
Nokia3,3843,43-0,69
IBM-8,25
Mercedes-Benz Group AG73,1473,16-1,08
PFE-3,84
25.04.2024 23:56:46
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 25.04.2024 21:50:04
SEIKO EPSON Depository Receipt (US Other OTC (Pink Sheets))
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
8,62 -4,43 0,07 18 567
After-hours25.04.2024 23:20:00
Poslední obchod Nákup / Prodej Změna (%) Změna (USD)
8,62 - - -4,43 -0,40
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství SEIKO EPSON Depository Receipt

Monitoring médií
OPAVA Opavská policie žádá veřejnost o pomoc při vyšetřování třech případů vloupání, ke kterým došlo v minulých dnech v Opavě. Nejprve někdo mezi osmou večer 14.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Obalový tisk určitě neusíná na vavřínech, a to ani v podobě konvenční, ani digitální. Důvod poměrně malého počtu novinek oznámených v poslední době souvisí s něčím jiným: firmy si je "schovávají" na chystaný světový veletrh tiskových technologií drupa.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.