Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN93,7593,81-0,83
Msft-1,02
Nokia5,2025,59-2,77
IBM-0,48
Mercedes-Benz Group AG61,5861,60,88
PFE0,19
13.12.2025 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 10.12.2025 18:00:24
TMR (TMR.WA, Warsaw)
Závěr k 12.12.2025 Změna (%) Změna (PLN) Objem obchodů (PLN)
86,50 19,08 -16,50 515
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 04.08.2025
11:18

Slovenské skupině Tatry mountain resorts (TMR), která ve střední Evropě včetně Česka provozuje mimo jiné lyžařská střediska, v prvním pololetí jejího finančního roku klesl čistý zisk o téměř 16 % na 17,48 milionu eur (430 milionů korun). Informovala o tom TMR. Hospodaření skupiny ovlivnila mimo jiné ztráta 6,09 milionu eur (150 milionů korun) z prodeje majoritního podílu v jedné z jejích dceřiných společností

(ČTK)

Zpravodajství TMR
U akcií směrem k dluhopisům fungují dva tlumící efekty. Nyní zřejmě v plné síle
09.01.2025 17:29
Dluhopisy jako alternativa k akciím nabízely v USA za poslední čtvrt století hodně širokou škálu úrokových výnosů. Od cca 4,5 % (nyní a po roce 2000) až po výnosy hluboko pod 2 % (rok 2020).
Upraven o očekávaný růst zisků, americký trh je vlastně levný…
23.12.2024 18:24
Záměr dnešní úvahy byl podívat se na valuace jednotlivých sektorů na americkém akciovém trhu. Agregátní čísla totiž pod sebou skrývají zajímavé příběhy.

Monitoring médií
INFORMACE OECD-FAO - Globální mléčný sektor vstupuje do období, kdy se stabilní růst produkce a spotřeby stále více střetává s tlakem na snižování emisí, omezenými zdroji a měnícími se preferencemi spotřebitelů.
Hospodářské obchodní družstvo Jabloňov-Ruda u Velkého Meziříčí je příkladem zemědělského podniku, který dokázal spojit tradiční přístup s moderními technologiemi.
od Ameriky po Alpy. Nový normál zimních středisek? Čtyři po sobě jdoucí sezóny klesá spokojenost návštěvníků v lyžařských areálech. Data z USA i signály z Evropy ukazují, že lyžařský svět se mění: lidé sice dál do hor jezdí ve velkém, ale jejich nadšení ochladlo.