Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ128012810,23
KB11301131-0,70
PKN94,6894,71,15
Msft478,81479,030,10
Nokia5,315,3140,91
IBM309,94310,370,34
Mercedes-Benz Group AG61,6961,70,02
PFE25,9225,930,31
15.12.2025 13:05:01
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 10.12.2025 18:00:24
TMR (TMR.WA, Warsaw)
Poslední obchod Změna (%) Změna (PLN) Objem obchodů (PLN)
103,00 19,08 -16,50 515
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 04.08.2025
11:18

Slovenské skupině Tatry mountain resorts (TMR), která ve střední Evropě včetně Česka provozuje mimo jiné lyžařská střediska, v prvním pololetí jejího finančního roku klesl čistý zisk o téměř 16 % na 17,48 milionu eur (430 milionů korun). Informovala o tom TMR. Hospodaření skupiny ovlivnila mimo jiné ztráta 6,09 milionu eur (150 milionů korun) z prodeje majoritního podílu v jedné z jejích dceřiných společností

(ČTK)

Zpravodajství TMR
U akcií směrem k dluhopisům fungují dva tlumící efekty. Nyní zřejmě v plné síle
09.01.2025 17:29
Dluhopisy jako alternativa k akciím nabízely v USA za poslední čtvrt století hodně širokou škálu úrokových výnosů. Od cca 4,5 % (nyní a po roce 2000) až po výnosy hluboko pod 2 % (rok 2020).
Upraven o očekávaný růst zisků, americký trh je vlastně levný…
23.12.2024 18:24
Záměr dnešní úvahy byl podívat se na valuace jednotlivých sektorů na americkém akciovém trhu. Agregátní čísla totiž pod sebou skrývají zajímavé příběhy.

Monitoring médií
INFORMACE OECD-FAO - Globální mléčný sektor vstupuje do období, kdy se stabilní růst produkce a spotřeby stále více střetává s tlakem na snižování emisí, omezenými zdroji a měnícími se preferencemi spotřebitelů.
Hospodářské obchodní družstvo Jabloňov-Ruda u Velkého Meziříčí je příkladem zemědělského podniku, který dokázal spojit tradiční přístup s moderními technologiemi.
od Ameriky po Alpy. Nový normál zimních středisek? Čtyři po sobě jdoucí sezóny klesá spokojenost návštěvníků v lyžařských areálech. Data z USA i signály z Evropy ukazují, že lyžařský svět se mění: lidé sice dál do hor jezdí ve velkém, ale jejich nadšení ochladlo.