Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN71,9471,952,98
Msft0,13
Nokia4,374,520,65
IBM-1,94
Mercedes-Benz Group AG50,9350,950,39
PFE-3,00
10.05.2025 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 22.04.2025 16:26:23
Guangshen Rail (0525.F, Frankfurt)
Závěr k 9.5.2025 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
0,20 2,04 0,00 633
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 20.03.2025
11:42

Stadler Rail -

...  
 29.08.2024
13:48

Stadler Rail -

...  

Zpravodajství Guangshen Rail

Monitoring médií
Ve Varšavě se?konal desátý summit Iniciativy Trojmoří. Tento nový formát regionální spolupráce ve střední a východní Evropě je nejvýraznějším mezinárodněpolitickým odkazem končícího polského prezidenta Andrzeje Dudy.
Jihoafrická republika má na africké poměry neobvykle hustou železniční síť, která však v posledních letech chřadne. Pomyslný restart mohou přinést ambiciózní projekty z poslední doby.
ČRo - Plzeň: Ranní vysílání
mluvčí 1, -------------------- Milí posluchači. mluvčí 2, -------------------- Zdraví vás, Jarka vykoupilová. Spolu s bylinkářkou Blankou Kocourkovou a Radioservisem představujeme knihu bylinková poradna, najdete v ní výběr nejvíc nejčastěji pěstovaných a sbíraných bylinek.
ČRo - Plzeň: Odpolední vysílání
mluvčí 1, -------------------- Povídka. mluvčí 2, -------------------- Na sobotu. Zastavte se s námi. mluvčí 3, -------------------- V čase a vychutnejte si napínavou detektivku.
Ve Varšavě se?konal desátý summit Iniciativy Trojmoří. Tento nový formát regionální spolupráce ve střední a východní Evropě je nejvýraznějším mezinárodněpolitickým odkazem končícího polského prezidenta Andrzeje Dudy.
Kámen potřebný na přestavbu železničního uzlu v České Třebové budou nákladní vozy přepravovat po silnicích. A to i přesto, že jeden z lomů disponuje železniční vlečkou.
Mostním dílem roku je nejdelší tuzemská lávka Lávka pro pěší přes kolejiště v Chebu. Pramen: Swietelsky Rail Přemostění tak rozsáhlé plochy bylo technicky náročné nejen kvůli intenzivní vlakové dopravě, ale i kvůli mimořádně špatnému podloží.
Vminulosti dodávali desítky výhybek pro metro vbrazilském Sao Paulu a následně také náhradní díly, pak nastal útlum. Nyní chystá společnost DT-Výhybkárny a strojírny návrat na jihoamerické trhy.