Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ8538540,53
KB864,58650,41
PKN67,5267,541,26
Msft414414,223,79
Nokia3,42753,4311,18
IBM169,11169,60,31
Mercedes-Benz Group AG74,3274,341,50
PFE25,4325,440,67
26.04.2024 11:11:41
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 25.03.2024 8:04:42
Prudential Depository Receipt (PRU2y.F, Frankfurt)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
19,10 -1,79 -0,30 573
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 25.03.2024
9:43

Prudential - JP

......  
 19.02.2024
13:34

Prudential - De

......  
 28.11.2023
14:24

Prudential - Je

......  
 13.11.2023
11:51

Prudential Fina

......  
 07.11.2023
14:36

Prudential - Ci

......  
 27.10.2023
18:22

Prudential - Mo

......  
 11.10.2023
10:58

Prudential - Je

......  
 14.09.2023
17:31

Prudential Fina

......  
 07.09.2023
11:11

Prudential plc

......  
 01.09.2023
12:30

Prudential - Ci

......  
 14.08.2023
11:45

Prudential - JP

......  
 08.08.2023
12:50

Prudential Fina

......  
 03.08.2023
16:10

Prudential Fina

......  
 14.06.2023
13:23

Prudential - Je

......  

Zpravodajství Prudential Depository Receipt

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.