Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ5255280,57
KB672674-0,59
PKN58,9259,16-1,80
Msft1,48
Nokia3,28553,3315-4,29
IBM-2,89
Daimler AG66,2566,150,62
PFE-0,98
27.02.2021 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 26.02.2021 17:35:17
Publicis Groupe (PUBP.PA, Paris)
Závěr k 26.2.2021 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
48,54 -0,10 -0,05 59 939 211
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Publicis Groupe

Monitoring médií
Marketing & media: Pandemie posiluje in-house
Význam interního marketingu roste. Po světě se rozmáhají in -house agentury. Češi dávají zatím přednost hybridní spolupráci, i tady ale agentury stavějí pro klienty týmy na klíč.
LASEROVÝ VÝSEK NENÍ VLASTNĚ ZE SVÉHO PRINCIPU VÝSEKEM, ALE ŘEZÁNÍM ČI JEŠTĚ PŘESNĚJI VYPALOVÁNÍM LASEREM. MALONÁKLADOVÉ ZAŘÍZENÍ K TÉTO ČINNOSTI JE OBVYKLE NAZÝVÁNO LASEROVÝM PLOTREM (TEN ALE NESMÍME ZAMĚŇOVAT S DIGITÁLNÍM ŘEZACÍM PLOTREM S LASEROVÝM ZAMĚŘOVÁNÍM).
Charakterizujeme-li inteligenci jako schopnost reagovat adekvátně na změnu podmínek, pak reklamní agentury prožily poslední dekádu inteligentně. Na jejím počátku trpěly ekonomickou krizí, na jejím konci pandemickým lockdownem.
Kreativní agentury, digitální agentury, PR agentury, mediální agentury, mediazastupitelství, mediální auditorství, monitoringy médií, eventové agentury, produkční agentury, designérská studia, instore agentury, výzkumné agentury.