Prohlášení, že se jedná o ekonomický nesmysl, bez relevantních údajů proč tomu tak je, není moc přesvědčivé. Stejně tak prohlášení , že příštích 10 let budeme méně létat, stojí dost na vratkých nohou. Lidi se už naučili létat, a chtějí létat čím dál víc, ale musí to být za přijatelné ceny. Prostě jde o výkřiky. Co se týče kvality života na Praze západ/5/6 tak ta se změní očekávaným způsobem. Když si někdo koupí nemovitost v dané lokalitě a nebo se tam nastěhuje, tak posledních cca 60 let musí počítat s tím, že blízko letiště lítají letadla. To se mimochodem promítá do nákupních/prodejních cen nemovitostí v dané lokalitě už dneska. BTW mnohem větší hlukové i prachové znečištění dělá automobilová doprava.
Jo mimochodem bydlím kousek od letiště :-)
Pooh
Z důvodu finanční kruze se snižuje počet odbavených cestujících v řádu milionů. Tento trend bude pravděpodobně pokračovat a v horizontu několika roků můžeme očekávat, že se ke krizi finanční připojí i krize energetická (peak oil) a surovinová. Privatizace ČSA a letiště se pravděpodobně nezrealizuje z důvodu, že nebude žádný seriozní zájemce , který by byl ochoten akceptovat za koupi zaplatit požadovanou částku.
Eventuelní rozvoj letecké dopravy v Praze nevidím v rozvoji Ruzyně, ale ve výstavbě nového letiště, které by bylo lokalizováno cca 20-50 km od Prahy -možnosti tu jsou : Milovice nebo Odolena Voda (Aero).
accountant