Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
ZenithOptimedia snížila odhad růstu světových výdajů na reklamu

ZenithOptimedia snížila odhad růstu světových výdajů na reklamu

12.4.2011 9:31
Autor: ČTK

Mediální agentura ZenithOptimedia snížila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu kvůli nepokojům na Blízkém východě a v severní Africe a důsledkům březnového zemětřesení v Japonsku. Výdaje podle nové prognózy stoupnou o 4,2 procenta namísto dříve předpokládaných 4,6 procenta.

Agentura ZenithOptimedia upozornila, že televizní reklama v Egyptě během tamních nepokojů prakticky zmizela. Dodala, že japonské televize v týdnech po zemětřesení nahradily většinu reklamních spotů různými oznámeními veřejné správy.

Za letošním růstem výdajů na reklamu by měly z velké části stát rozvíjející se trhy, jako například Čína. Ve Spojených státech, které jsou největším reklamním trhem na světě, se letos výdaje na reklamu podle prognózy ZenithOptimedia zvýší o 2,5 procenta, napsala agentura AP.

ZenithOptimedia rovněž potvrdila prognózu, že Čína v letošním roce předstihne Německo a stane se třetím největším trhem s reklamou na světě. Předpověděla také, že internet se v roce 2013 stane druhým nejpopulárnějším reklamním médiem po televizi, a předstihne tak noviny.

 


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data