Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Šéf Novy: Chceme jednat o dvojím měření sledovanosti. Soukromě

Šéf Novy: Chceme jednat o dvojím měření sledovanosti. Soukromě

11.10.2013 11:38
Autor: ČTK

Generální ředitel Novy Jan Andruško očekává, že na podzim bude jednat s ostatními mediálními hráči o dvojím měření televizní sledovanosti, které má nastat od příštího roku. Andruško to řekl na dnešní konferenci týdeníku MarketingSalesMedia Život na hraně. Diskuse by se podle něj ale neměla odehrávat veřejně. 

Druhé peoplemetrové měření hodlá spustit Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS) v lednu příštího roku. Sdružení, jehož zakládajícími členy jsou právě Nova a agentura Médea, vzniklo jako reakce na poslední výběrové řízení dosavadního provozovatele, jímž je Asociace televizních organizací (ATO). Kvůli výsledku tendru se Nova dostala do sporu s ostatními mediálními hráči. Podle některých názorů druhé měření sledovanosti bude znamenat především další náklady pro inzerenty a mediální agentury. 

Souběžné měření, které poskytne dvojí údaje o sledovanosti televizních pořadů, podle Andruška není správné, nemělo by přetrvávat a v zásadě by podle něj ani nemělo vznikat. Neupřesnil ale, jakou variantu do budoucna bude prosazovat. "Tu diskusi si musíme udělat mezi sebou, neměli bychom ji otevírat tady," řekl na konferenci Andruško s tím, že hlavní hráči si dodneška nastalou situaci zcela nevyříkali. 

Druhé peoplemetrové měření pro SPMS připravuje agentura Nielsen, která první zkušební údaje bude mít již v listopadu. ATO využívá služeb agentury Mediaresearch.

 


Čtěte více:

Ostrá strategie stála TV Nova v polovině února propad prodané reklamy o 60 % (+komentář)
1.3.2013 12:01
Televize Nova, která dosud platila za výrazný zdroj zisku pro mateřsko...
Šéf Novy Andruško: Nová cenová strategie zabírá. Inzerenti se vrací, sledovanost roste
2.8.2013 11:06
Televizi Nova, patřící do mediální skupiny CETV, se blýská na lepší ča...
TV Nova zdražila reklamu v hlavním vysílacím čase, týká se nových kontraktů
26.8.2013 15:53
Televize Nova, kterou provozuje společnost CET21 spadající do skupiny ...

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data