Sociální síť reportovala za poslední kvartál roku překvapivý růst výnosů, který se vyšplhal až na 24 %. Vděčí za něj růstu v divizi videoreklam.
Co se týče počtu měsíčních aktivních uživatelů, tady se už žádná hitparáda nekoná. Oproti loňskému roku používalo o 9 milionů měsíčních aktivních uživatelů méně (321 milionů), a to údajně kvůli kampaním na smazání milionů účtů, které se využívaly pro politické ovlivňování a k rozšiřování nenávistného obsahu. Společnost oznámila, že po 1Q přestane tento údaj zveřejňovat. Nicméně počet denních aktivních uživatelů, kterým se zobrazuje reklama, pokračuje v růstu o 9 % yoy na 126 milionů.
Celkové výnosy vzrostly o 24 % yoy na 909 milionů dolarů. K drtivé většině tohoto nárůstu přispěly videoreklamy korporátních klientů (791 mil. USD), které meziročně přidaly 23 %. Podstatně menší měrou (117 mil. USD) přispěl segment licencování dat a ostatní, který se ovšem meziročně navýšil až o 35 %.
Provozní zisk 4Q meziročně vzrostl o 88 % na 207 mil. Čistý zisk se nafoukl na 255 mil. USD proti 91 mil. USD ve 4Q17, což představuje čistou marži ve výši 28 % a zisk na akcii ve výši 0,33 USD při konsensu Reuters 25 centů. Zisk EBITDA vzrostl o 29 % meziročně na 397 mil. USD.
V prvním kvartálu letošního roku očekává celkové výnosy ve výši 715 – 775 milionů dolarů (při konsensu Reuters 765 milionů dolarů). Ve výhledu na celý rok 2019 pak očekává, že provozní výdaje by mohly vzrůst o 20 % meziročně (konsensus 12 %) na 550 – 600 milionů dolarů v roce 2019 kvůli snahám o zkvalitňování své služby.