Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,0567,07-1,18
Msft0,37
Nokia3,40353,4105-0,04
IBM1,05
Mercedes-Benz Group AG73,9173,93-0,04
PFE-0,19
25.04.2024 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 24.04.2024
NIKON Depository Receipt (US Other OTC (Pink Sheets))
Závěr k 24.4.2024 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
10,90 6,13 0,63 12 035
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství NIKON Depository Receipt
Investiční trefy (i přešlapy) 2023. WEBINÁŘ s hlavním makléřem Pavlem Mokošem už dnes 12. září od 15:00
12.09.2023 13:38
Využijte mimořádnou příležitost nahlédnout pod ruce hlavního makléře Patria Finance Pavola Mokoše. "Na mém posledním webináři jsme se spolu podívali přímo na vaše otázky a na to, co vás v danou chvíli nejvíce zajímalo.

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.
Roční přípravy, nekonečné hodiny práce a pak…čekání na zázrak. I tak vypadá realita vědecké expedice za zatměním Slunce. Větru a dešti poručit neumíme a výsledek je nakonec i přes všechno úsilí závislý také na náhodě a rozmarech techniky a počasí.