Americká automobilka číslo jedna sice nyní oznámila čtvrtletní čistou ztrátu, způsobenou platbami kvůli prodeji divize Opel v Evropě francouzské společnosti , ale pokud by se tyto částky do výsledků nepočítaly, automobilka by čísly překonala odhady analytiků. také potvrdil svůj výhled za celý rok.
Příjmy společnosti za aktuální čtvrtletí dosáhly nižších hodnot, neboť výrobce aut měl částečně uzavřené závody v Severní Americe. Důvodem byl tlak na snížení objemu výroby, řešení nadměrných zásob, především u nepopulárních modelů sedanů a reakce na změnu poptávky, která se posouvala stále více pohybují k pickupům, SUVa tzv. cross overům.
Společnost zaznamenala na konci září 76denní období, po kterém je schopná dodat aut, to se snížilo z předchozích 88 dnů a z letních až 100 dnů. Velkoobchodní objem aut klesl o 26 procent oproti stejnému čtvrtletí v roce 2016. proto uvedla, že splní svůj cíl na to, aby zákazníci dostali nový vůz do 70 dní ve Spojených státech do konce letošního roku. To, co automobilku trápilo, byly také slevy ke skladovým vozům, které nešly na prodej. Slevy jako procento z průměrné transakční ceny dosáhly 13,7 procenta, což je mírně nad průmyslovým průměrem. Číslo, přesahující hodnotu 10 procent je považováno za nezdravé.
Sečteno, podtrženo, za třetí čtvrtletí oznámil čistou ztrátu ve výši 2,98 miliardy dolarů, neboli 2,03 dolaru na akcii, ve srovnání se ziskem 2,77 miliardy dolarů, tedy 1,71 dolaru na akcii před rokem. S výjimkou jednorázových plateb vydělala automobilka 1,32 dolaru na akcii, což přesáhlo očekávání analytiků o 1,14 dolaru.