Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-0,94
KB-0,29
PKN67,0567,07-1,18
Msft0,37
Nokia3,40353,4105-0,04
IBM1,05
Mercedes-Benz Group AG73,9173,93-0,04
PFE-0,19
24.04.2024 23:16:01
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 22.04.2024 16:51:42
CANON Depository Receipt (7751y.F, Frankfurt)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
27,40 -1,53 -0,40 10 960
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství CANON Depository Receipt

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Obalový tisk určitě neusíná na vavřínech, a to ani v podobě konvenční, ani digitální. Důvod poměrně malého počtu novinek oznámených v poslední době souvisí s něčím jiným: firmy si je "schovávají" na chystaný světový veletrh tiskových technologií drupa.
Hlavní termín dobrovolnické akce Ukliďme Česko , kterým byla sobota 6. dubna, je sice již za námi, přesto úklidové akce pokračují i v následujících týdnech.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.