Americká společnost , která je největším světovým řetězcem obchodů s potřebami pro dům a zahradu, ve třetím čtvrtletí hospodařila s lepšími výsledky, než očekávali analytici. Firma zároveň zlepšila celoroční výhled zisku, i když výhled tržeb trochu snížila. Za růstem zisku během čtvrtletí byla částečně přísnější kontrola nákladů.
Čistý zisk ve třetím čtvrtletí roku stoupl na 834 milionů dolarů, což je meziroční nárůst o 21 procent. Zisk na akcii dosáhl 51 centů proti zisku na akcii 41 centů před rokem. Tržby se zvýšily o 1,4 procenta na 16,6 miliardy dolarů. Konsensus trh dle Reuters byl posazen na úrovni čistého zisku na 48 centů na akcii při tržbách 16,59 miliardy dolarů. Ve srovnatelných obchodech,tedy těch, které jsou v provozu alespoň rok, se v USA tržby zvýšily o 1,5 procenta.
Management předpověděl, že v tomto fiskálním roce firma vytvoří z běžné činnosti zisk na akcii 1,94 USD. To je o čtyři centy více, než firma dosud uváděla. U tržeb ale počítá s růstem pouze o 2,2 procenta, zatímco doposud čekala nárůst o 2,6 procenta. Zákazníci totiž stále ještě odkládají větší a nákladnější modernizaci, pokud nakupují, jsou to většinou drobné pomůcky k nenáročným bytovým úpravám.