pro svůj avizovaný vstup na japonský vstup volí strategii taktického partnerství s místní firmou. Pro Japonsko to bude SoftBank, dodavatel elektroniky, telekomunikačních a internetových služeb. Zájemci o budou mít možnost vyřídit všechny záležitosti v pobočkách společnosti. nabídne pro japonský trh odlišnou strukturu balíčků než pro Spojené Státy. Ten nejlevnější bude za 650 jenů (cca. 5,4 USD) a nejdražší za 1450 jenů.
Výhodou pro stávající klienty společnosti SoftBank, která poskytuje v Japonsku i služby mobilného operátora je, že budou moci využít již stávající platební systém společnosti bez nutnosti zakládat si další “profil” a vyplňovat svoje zúčtovací údaje.
Vstup na japonský trh je součástí větší kampaně Netflixu s cílem zakotvit své podnikání v Asii a snadněji čelit rostoucí lokální konkurenci. Japonsko je pro velmi lákavé, s 36 miliony domácností s vysokorychlostním internetem patří mezi největší trhy mimo USA, které jsou pro zajímavé.
zatím má přes 65 milionů klientů v 50 zemích světa. V Japonsku se utká s Hulu, kde tato služba získala zatím 1 milion klientů s měsíčním poplatkem 933 jenů. Tedy dvojnásobkem nejlevnější verze nabídky od Netflixu. Služba oficiálně startuje 2. září tohoto roku.
má v plánu expandovat i do dalších zemí Evropy, kdy na řadu by měly přijít jižanské státy. Například v Itálii již našel partnera a to . Kromě Itálie to bude Portugalsko a Španělsko. Vstup se již blíží, ohlášen byl na měsíc říjen tohoto roku.
Výsledky Netflixu trpí značnou globální expanzí. Vysoké výdaje na marketing a další výdaje kazí finanční výkazy společnosti. To ovšem investoři příliš nevidí a spíše oceňují jaký potenciál byznys firmy skýtá, když ji stále šponují na nové vyšší úrovně. Akcie prodělala nedávno stock split, protože se začala obchodovat v teritoriu kolem 700 USD, což bylo pro řadu obchodníků nešikovné a samotný management chtěl dát šanci koupit si akcie také retailovým fanouškům firmy.
Akcie společnosti aktuálně v pre-marketu posiluje +4,22 % na 106,47 USD a postupně umazává ztráty ze začátku týdne.