Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články  
Bubliny na nemovitostech jsou jádrem většiny finančních krizí. Jak je to v Číně?

Bubliny na nemovitostech jsou jádrem většiny finančních krizí. Jak je to v Číně?

30.7.2010 18:36

Na trhu s nemovitostmi v Číně je obrovská bublina, která praskne a významně poškodí globální ekonomiku. Nebo: V některých městech v Číně došlo k přehnanému nárůstu cen, opatření vlády, růst ekonomiky a sociální trendy ve společnosti to ale budou

Pokračování článku je dostupné jen klientům placených služeb Patria Plus / Investor Plus případně uživatelům platformy Patria Direct. Pokud jste klientem těchto služeb, potom je nutné se Přihlásit.

Patria Plus / Investor PlusV rámci placeného informačního servisu získáte přístup ke kompletnímu zpravodajství www.patria.cz bez jakýchkoliv omezení. Veškeré zprávy, komentáře a horké zprávy jsou zobrazovány terminálovou metodou (bez nutnosti obnovovat stránku) bez zpoždění a v plné verzi. 

Nejen zpravodajství, ale i další služby získáte v Patria Plus / Investor Plus - sms a e-mailové zpravodajství, data z finančních trhů v reálném čase, kompletní analytický servis, rozsáhlé databáze časových řad ke stažení, prognózy vývoje a valuace, ekonomické fundamenty, nástroje a kalkulátory... více


Váš názor
  •  
    2.8.2010 9:16

    Zvyseni cen bytu v Pekingu, nasledne ochlazeni v poctu transakci a vyprseni rocnich najemnich smluv melo za nasledek podstatne zvyseni najmu v tomto roce, coz vyse uvedene statistiky jeste uplne neodrazi. Nizsi najmy nez jinde jsou zpusobeny i tim, ze koupe bytu je investice bez nakladu na drzeni bytu jako v CR, poplatky jsou temer nulove, takze koupe bytu muze byt atraktivnejsi nez akcie apod. (efektivita alokace kapitalu ale trpi). Dle meho jsou bubliny lokalni a bankovni system co vyzaduje 30% downpayment s pripadnym poklesem nebude mit problem. Bankovnimu sektoru by vetsi problem nadelali nesplacene uvery do infrastruktury, pokud by se rust zpomalil a projekty se nesplaceli jak planovano. Takze je treba drzet lokomotivu v chodu a brzdit ji jen pomalu, aby nejela rychleji nez se stavi koleje.
    Laozi
  •  
    31.7.2010 19:29

    Pěkné zhodnocení v posledním odstavci. Vedle míry direktivity by se ale také měla zdůraznit míra respektu k autoritám, která směrem na východ (od Číny) zcela jistě nedosahuje čínských rozměrů... ;-)
    Kalka.
Aktuální komentáře

Související komentáře
    Nejčtenější zprávy dne
    Nejčtenější zprávy týdne
    Nejdiskutovanější zprávy týdne
    Denní kalendář hlavních událostí
    Nebyla nalezena žádná data