Při pohledu na výše uvedenou tabulku v podstatě není o čem polemizovat. Od představení ucelené mobilní strategie (jmenovitě zejména reklamy v News Feed a konceptu CPM – cost per 1000 impressions, který je navíc realizován na aukčním principu) Facebook soustavně překonává tržní očekávání, která mají problém plně se adaptovat na doposud neprobádané možnosti monetizace mobilních přístupů na sociální síť (mezera vůči realitě se nicméně zužuje).
Pokračování článku je dostupné jen klientům placených služeb Patria Plus / Investor Plus případně uživatelům platformy Patria Direct.
Pokud jste klientem těchto služeb, potom je nutné se Přihlásit.
V
rámci placeného informačního servisu získáte přístup ke kompletnímu zpravodajství
www.patria.cz bez jakýchkoliv omezení. Veškeré zprávy, komentáře a horké
zprávy jsou zobrazovány terminálovou metodou (bez nutnosti obnovovat stránku) bez
zpoždění a v plné verzi.
Nejen zpravodajství, ale i další služby získáte v Patria Plus / Investor Plus -
sms a e-mailové zpravodajství, data
z finančních trhů v reálném čase, kompletní analytický servis,
rozsáhlé databáze časových řad ke stažení, prognózy
vývoje a valuace, ekonomické fundamenty, nástroje
a kalkulátory... více