Akcie online

NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
Altria--1,17
Apple---0,42
BoA---0,85
Boeing--0,86
Citigroup--0,00
CETV USA--0,00
Coca Cola--0,14
Exxon--1,05
Facebook---0,56
Ford---0,87
GE---1,02
GM---1,56
IBM--0,28
Microsoft--0,40
24.2.2017 2:10:00

Indexy online

Investiční doporučení

Výsledky společností - ČR

Výsledky společností - Svět

IPO, M&A

Týdenní přehledy

 

Obecná diskuze
  •  
    22.2.2017 15:20

    Medvídku Kaluš má část pravdy.Samozřejmě s tou DPH to popletla,tam zapůsobilo rozhodně víc kontrolní hlášení než EET ,které nabíhá teprve od prosince.Ubylo požadavků na vratky DPH.Jinak spotřeba domácností a celá ekonomika se začala zvedat po nástupu nové vlády,která přestala ekonomiku zbytečně škrtit.Proto zde byla i oprávněná kritika,že Singer měl když tak tu intervenci spustit dříve,spustil ji pozdě a nejspíš i zbytečně.To že to ještě urychlilo vývoz a růst je asi pravda,ale otázka je jaké budou konečné náklady celé operace a to se teprve ukáže.
    Brutus
    • Brute
      22.2.2017 16:57

      slabá koruna podpořila exportéry a zadržela něco z dividend, které odtud každý rok odtékají za hranice (asi 70mld) . ČNB zřejmě mj. čeká na datum, kdy odejdou vyplacené a v ČR dosud zadržované dividendy. Může jít o několikset mld. Kč, protože, nepletuli-se se jejich vývoz poslední dobou poněkud zadrhl (asi čekáním na silnou Kč). Držením slabého kursu tištěním Kč se ČNB bránila jejímu posilování, protože EB svoje EURa také tiskne, tedy potencionálně znehodnocuje. Na otázku jak z toho vycouvat stále neumím odpovědět jinak než přes inflaci a to se daří!
      lime
  • VM
    22.2.2017 14:45

    A jak víte, Hampl i ty, že by bez této 'aktivity' ČNB spotřeba nerostla ještě víc a výběr dph od plátců dph by nebyl ještě vyšší? A to je fůra stížností na EET - ale kde by byl navíc bez ní? Btw, HDP rostlo daleko míň než plánováno a ve srovnání s Maďarskem i Polskem byl nárůst o hodně nižší. A to meziročně i meziměsíčně.
    Kalka.
    • Re: VM
      22.2.2017 15:05

      Ted už zpomalujeme, to je pravda. A je to docela nepříjemné zhlediska ukončení intervencí. Mame skoro nejmenší nezaměstnanost proti jmenovanym zemím
      Velkamedvědice
      •  
        22.2.2017 15:14

        Taky máme - podle dnešní zprávy EK - velmi nízkou míru participace. To se pak vykazuje nízká nezaměstnanost ;-)
        Kalka.
  • VM
    22.2.2017 14:45

    Příspěvek byl přesunut do Obecné diskuze Patria.cz.
    Kalka.
  •  
    22.2.2017 14:29

    To jede od prosince....Tvrdil, mimochodem, že restarace zvedli obrat o 100%...Pak se potichu ukázalo, že to bylo jen o 17%, /sekl se o 83%?/, což je z části inflace a náklady na EET...Dělali jen 4procenrtní vzorek mezi největšímí..Pak se u kaázalo, že drobní zdvihnuly o 14%, čím větší tím více, až ti z obratem nad 5 mega o 400%!!!
    Velkamedvědice
  • Ale
    22.2.2017 12:05

    ..vždyť přece víme že to je v cajku. Že sice borci nevědí co pak s tím, ale že si sednou a vyseděj to :-)
    Bentley
  • Stejně nikdo nic neřekne
    22.2.2017 11:24

    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1126672097/
    klimi
  •  
    22.2.2017 10:43

    Jo v CNB to je samej nositel nobelovky :-))( to bude mega pruser s tou korunou tak to holt je a jestli zvani Rusnok nebo Hampl je fuk staci aby vyhrala ve Francii Marie a s eurem i unii je amen a melidi biys zustane hromada papirku na virtualnich compech :-)) a to se vyplati modlim se za ovcany toho statu az budou na podzim zase beeekat u voleb...
    martík
  •  
    22.2.2017 10:13

    Tak nám Hampl na rádiu Plus znovu sdělil, jak výhodný je kurzový závazek a jak 'nakopl' ekonomiku. Velmi se snažil, aby se ho nezeptali, jak ví, že by se i vzhledem k ek. vývoji v okolních zemích naše ekonomika bez něj či bez jeho neustálého prodlužování nevyvíjela ještě líp. Znovu také potvrdil, že ČNB může vytvořit nekonečně mnoho korun. Prý hloupí spekulanti prodávají ČNB zbraně proti sobě. Oni jim ta eura budou po výstupu z kurzového závazku prodávat zpátky. Účetní ztráta ČNB nic neznamená, Slovensko prý taky přijalo euro s velkou účetní ztrátou. Srovnává nás se Švýcarskem - to jsem si oddychla ;-))
    Kalka.
  •  
    21.2.2017 11:36

    Tak vidím, že ruphej už má zase nový nick. Určitě je to proto, že opět zapomněl přihlašovací heslo ke svému minulému nicku Donald rulllez. Stává se mu to často. Banem to být nemůže... ;-)
    Kalka.
  •  
    20.2.2017 20:48

    ... máš jazykový problém. Slovo osobní v češtině neimplikuje zcela nutně, že mě musíš znát osobné. Osobní linka pŕíspěvku znamená, že uvádíš, povétśinou dehonestujcí, názor na nositele názoru, nikoli názor na věc. Znáš význam slov: implikuje a dehonestující?
    Donald rulez
    • RH
      20.2.2017 21:01

      furt Tě to baví?? Já nevim...
      el mrcoch
  •  
    20.2.2017 20:36

    Ne, to byla z me strany sranda. Nebo alespon pokus, ktery na tebe nezabral. Opakuji, vazne te neznam, takze ty diry.. pro dnesek uz neresme, rano moudrejsi vecera. Zdar boju za slobodu.
    stan013
  • Re: lime to že kurz posili o tom žádná
    20.2.2017 20:35

    ... co Tě pudí k téhle grafománii? Špatné zaźívání?
    Donald rulez
    • ta
      21.2.2017 11:01

      snad ani ne, ale někdy si tím rovnám vlastní názory a konfrontuji s okamžitými podněty jiných grafomanů jako třeba :... co Tě pudí k téhle grafománii? Špatné zaźívání? Donald rulez. Některé, na rozdíl od tohoto bývají podnětné, tento je alespoň vtipný.
      lime
      • Re: ta
        22.2.2017 15:23

        ... můj pŕíspěvek, na který reaguješ, byl replikou na Martíka Martíkoviče Olafsona. Tvé pŕíspěvky čtu pravidelně, a protože se Tvými srovnanými názory vždy souhlasím, nikdy na ně nereaguji, což neber jako neúctu.
        Donald rulez
      • Re: ta
        21.2.2017 11:18

        Ahoj Lime! Doufám, že sis přečetl všechny tři mé reakce, včetně tí, jak se mýlíš s přílepkem, ze státní kasou i z odstraňováním dańových úniků..Podezření ze závisti nená tedy na místě
        Velkamedvědice
  • lime to že kurz posili o tom žádná
    20.2.2017 20:21

    a kdo bude protistranou třeba zrovna CNB :-) až tam bude hazet ty svoje deviz rezervy v zoufalstvi aby podržela kurz :-) tohle vejde do dějin jako měnovákrize po 20 letech :-) 97/98 a 2017/2018 :-) od toho bude pát akcii splaknsui cen nemovitosti a problemy bank :-) krize alal 2008 v Ameru akorát ted budeme tim "ostruvkem nestabiiity :-)" my v Kocourkově :-) kurz uhne o tom žadná nejdřív prudce někam k 25 a pak zas prudce nahoru pak už to bude na CNB jestli dolu a nebo k 30kč za euro :-) třeba už si "našli čas sednuli si a řekli si jaký maji plán :-) "
    martík
    • Bertík a EUR
      21.2.2017 0:00

      Bertíku aby to neebyla zmýlená, kde se ta EURa k dalšímu posílení vezmou? špekulanti mají kolem bilionu korun, normální exporter nejni spekulant takže má min. 60% na rok až dva zajištěno, možná i více a dovozci to asi nevytrhnou, odhadoval bych, že budou mít zajištěno méně než polovinu, tak jaká další EURa tu kačku posílí, že by spekulantíci ze City hodili do placu dalších třeba 30-40 mld EUR, Ti nevím nevím aby místo 24 se to 14 dní neplácalo na 26,70 a pak zahučíme na 36 :o)
      Mike
  •  
    20.2.2017 20:21

    ... bravo, stane, bravo. Takhle si představujes debatu? Jako urážku? To se bude líbit martíkovi.
    Donald rulez
  •  
    20.2.2017 19:57

    ... ok, tak já lžu, že jsi měl nicků 30 a Ty lžeš, že jsi měl jen jeden. Samohzŕejmě, že jsi zapomnél pŕihlaśovací heslo, k pŕihlášení potrebuješ pŕihlašoací jméno a heslo, pak máš zamčený nick. a heslo jsi holt zapomnél, tak jsi zavedl nové heslo a nový zanmćený nick. Vždyť jsi to i takto vysvětlil. Tvoje nicky mohu snadno doložit, já na kurzech hledat umím.
    Donald rulez
  •  
    20.2.2017 19:51

    Zlato se neda "opustit". Zlato je platidlo, jen se s nim "oficielne" neplati. "Oficielne" znamena, ze ti zamestnavatel nevyplaci ve zlate mzdu, ze banka neprovadi platby ve zlate, ze zlato neberou v kramech. I kdyz samozrejme berou, ale je to moci potlacovano. Virtualni penize jsou taky nastroj mocnych, proto uz neni prakticky mozne si nechat platit mzdu v hotovosti, nebo vubec mit vecsi obnos penez v hotovosti (trestni cin). Zlato, Donalde, jsou penize, platebni smenitko. Vsude na svete. Akceptovane bez ohledu na rasovou, nabozenskou ci jakou jinou prislusnost. Bez ohledu na rec ci pismo. To, ze neni pouzivano v takovem meritku, jako mena, to ma mnoho duvodu - napr. pohodlnost, donuceni, pohodnlnost z donuceni, cyklus systemove kradeze, vynucene akceptace nadvlady... lide odnepameti tohle "zlato" jako platidlo akceptovali. Platba chlebem je barter. Zlato jde proti matrixu. Zlato se neda jist, nenese urok, a neni az zas tak oslnive krasne. Ale, Donalde, ver tomu, ze at z toho nebo jineho duvodu, vsichni se v dobe nejistoty vzdycky jako prvni vrhnout na zlato. A i kdyz se neda jist, ver, ze si za zlato vzdy koupis chleb, i kdyz budou miliardy chcipat hlady.
    stan013
    • stan013-
      20.2.2017 20:27

      tko. V tvém pojetí je zlato stejným platidlem jako lokomotiva či cokoliv jiného. Není to však platidlo, pouze věc, jejíž cena je dána touhou po ní, stálostí (neb nekoroduje jako železo) a omezenou dostupností. Je to téměř naprosto ekvivalentní entita, jakou je nafta či cokoliv jiného co je chtěno. Peníze byly vynalezeny proto, aby odstranily jeho nevýhody jako směnného prostředku. Lokomotivy se též neujaly, protože se špatně skladují. Ke hromadění zlata se uchylují lidé, kterým se nechce kupovat pozemky a za zlato, když na to přijde nekoupíš (nesměníš) ani ten chleba. Zlato jako ekvivalent peněz a touha po zlatém ekvivalentu je směšná archytepální záležitost.
      lime
    •  
      20.2.2017 20:04

      ... dobrá-dobrá, ale já Tě už v téhle Tvé grafománii nemíním podporovat. Zlato jsme probrali, můj názor znáš, a já Tvůj, ćímź byla naplnéna podstata debaty, totiž výměna názorů. O zlatu se pochopitelně dobře kafrá, ale je to jen mlácení dávno vymlácené slámy.
      Donald rulez
  •  
    20.2.2017 19:45

    ... já jsem nic potvrzovat nechtél. Příspěvek je buď věcný, neboli jeho obsahem je názor na véc debaty. Nebo je pŕíspěvek osobní, neboli jeho obsahem je názor, povétśinou urážlivý, na nositele jiného názoru, kupříkladu jsi teď mínil díry v mém mozku, což je čistě osobní. ... jinak, Tvůj názor na zlato já chápu, je běžný, dlouhodobě známý, a to i mně. Nemám s tím problém, jen mam názor jiný.
    Donald rulez
  •  
    20.2.2017 19:38

    Clovece dobra, ty to myslis vazne! Ano, jsem osobni, jak jen to virtualne jde! Kdyz uz jsi chtel, abych to potvrdil. Nechci odporovat, slysel jsem, ze se to nema. Kazdopadne pro mne znamena "osobni" neco jineho, takze jsme si jenom nerozumeli, ok? Podle mne osobni nejsem, protoze si myslim, ze nemuzu (osobne te neznam), dle tebe osobni jsem.. ok tedy, osobni jsem. No problem. To je nepodstatne. Podstatne je, ze si presel pozvolne (dle mne ani nevis jak, proste preskakujes jak kdybys mel diry v mozku) od nespolehlivosti zlata jako alespon jakz-takz zastupce absolutizujiciho hodnotu k jakemusi garantovi, ktery muze krast. Spochybnujes zlato pres nejakeho garanta, kteremu by meli vsichni duverovat. Opet se obracis k necemu, co presne predstavuje tzv. (fiat)mena. Ja na ni kritizuji prave toho nespolehliveho garanta. Protoze fiat mena ma hodnotu zavislou jen na garantovi (+ cernych labuti duvery), nema zadny jiny podklad, ani se o to nesnazi, ani neni jeji aktualni realnou hodnotu mozno nijak rozumne zkontrolovat (a prosim nepripominej uz forex - porovnavat nic s nicim a tak se snazit zistit realnou hodnotu..), co vede jen k dalsim pokusenim "garanta" delat vecsi a vecsi kradeze. Jeste jednou - zlato z klobouku nevycarujes (zatim), jeho mnozstvi je mozne zkontrolovat (co neznamena, ze se neda ukrast!).
    stan013
  • Re: Lime
    20.2.2017 19:36

    Za pozastavený investice bych do toho AB moc netahal a za nevyužití dotací raději také ne. Za financování státního dluhu jsem Kalouska jako profitující osoba také nekritizoval, ale ani to nepovažoval za nejšťasnější. Peníze od lidí měly jít do spotřeby, ne do dluhopisů. Ještě v posledních volbách byl moje volba, ale vytahováním starých kauz a trestních oznámení na AB jeho podporu z mé strany v příštích volbách vylučuje. Jinak děkuji za připomenutí okolností vzniku korunových dluhopisů. Tehdy jsem se probudil pozdě a nebyl důsledný v analýze toho jak a proč to vzniklo a svůj názor jsem slepil z kusých a možná i tendenčních informací. Když očistím informace o Babišovi o různá populistická klišé zůstává pro mne stále důvěryhodným, férovým (z pohledu právního pořádku v našem Kocourkovu) a úspěšným podnikatelem i min. financí. Ještě k martíkovi. Nechápu, kde se v něm bere víra ve skokové posílení kurzu. Přetlak EUR na našem trhu a potřeba je směnit za Kč nepochybně je a bude sílit, ale silná koruna není v zájmu exportérů ale spekulantů. Dovozci zase nemají páku, jak korunu posílit nákupem EUR. Zkrátka nevím! A že nejsme Švýcarsko, to zase vím.
    lime
  • Re: jestli ministerstvo financí navrhne udržení dividendy na 40
    20.2.2017 19:34

    Můžeš mi poslat to info k NWR co posíláte? Díky. avaxhome@centrum.cz
    Avax

Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
AIA Group Ltd
Ferrovial SA (12/16 Q4)
Hilton Worldwide Holdings Inc (12/16 Q4)
Iberdrola SA (12/16 Q4)
International Consolidated Airlines Group SA (12/16 Q4)
Noble Group Ltd (12/16 Q4)
Royal Bank of Scotland Group PLC (12/16 Q4, Bef-mkt)
William Hill PLC
7:00BASF SE (12/16 Q4)
7:00Safran SA (12/16 Q4)
8:00Bank of Ireland
9:30Standard Chartered PLC (12/16 Q4)
12:00Royal Bank of Canada (01/17 Q1)
12:45Foot Locker Inc (01/17 Q4)
13:30JC Penney Co Inc (01/17 Q4)
16:00USA - Index spotř. důvěry Mich. university
16:00USA - Prodeje nových domů