Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Do reklamy investoval ve 2Q nejvíc Unilever, nejpropagovanější značkou byla ČSSD

Do reklamy investoval ve 2Q nejvíc Unilever, nejpropagovanější značkou byla ČSSD

26.7.2010 11:15
Autor: mediafax

PRAHA (MEDIAFAX) - Do reklamy ve druhém čtvrtletí letošního roku nejvíce peněz investovala společnost Unilever ČR, nepropagovanější značkou pak ve stejném období byla ČSSD. Vyplývá to z dat společnosti Admosphere.

Unilever ČR podle statistik utratil za reklamu od dubna do června celkem 481,114 milionu korun. Na druhém místě žebříčku nejvíc utrácejících firem byla ve druhém čtvrtletí společnost Henkel ČR (443,988 milionu korun), následovaná firmou Procter & Gamble Czech Republic (397,67 milionu korun).

Nejpropagovanější značkou i ve druhém kvartálu zůstala ČSSD (305,3 milionu korun). "Ta měla nejintenzivnější kampaň ještě v předvolebním období na začátku druhého kvartálu," podotkl ředitel společnosti Admosphere Karel Honzl. Podle reklamních výdajů byl druhou nejvíce propagovanou značkou Lidl (273,3 milionu korun) těsně následovaný značkou Vodafone (272,9 milionu korun).

"Všechny proinzerované částky, které náš monitoring sleduje, jsou uvedeny v ceníkových cenách. Nezahrnují tedy množstevní ani jiné slevy," upozornil Honzl.

Admosphere se zabývá monitoringem reklamních investic v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a v takzvaných out of home mediích na území České republiky. Spolupracuje při tom s Asociací televizních organizací (ATO), společností Mediaresearch, Asociací komunikačních agentur (AKA) a Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR).

Pořadí Společnost Investovaná částka (v Kč)
1. Unilever ČR 481 114 000
2. Henkel ČR 443 988 000
3. Procter & Gamble Czech Republic 397 670 000
4. Česká strana sociálně demokratická 307 667 000
5. Lidl Česká republika 285 133 000
6. Vodafone Czech Republic 275 217 000
7. L´oréal Česká republika 235 807 000
8. Telefónica O2 ČR 220 204 000
9. Občanská demokratická strana 210 627 000
10. Nestlé Česko 208 854 000

(Zdroj: Admosphere)

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
9:00CZ - PPI, y/y
11:00EMU - CPI, y/y