Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
CETV – TV Nova příští rok sníží základní cenu reklamy o desetinu (+ komentář Patrie)

CETV – TV Nova příští rok sníží základní cenu reklamy o desetinu (+ komentář Patrie)

10.12.2010 14:42, aktualizováno: 10.12. 16:02
Autor: Redakce, Patria Online

Aktualizováno

Společnost CET21, která je provozovatelem české televize Nova, dnes představila úpravu obchodních podmínek pro nadcházející rok. Hlavní změnou je snížení ceny za sledovanost reklamy (na rozdíl od konkurence) a posunutí termínu podpisu ročních objednávek se 7% slevou z 15. prosince letošního roku až na 20. prosince, uvedla dnes společnost v tiskové zprávě, kterou má Patria Online k dispozici.

Televize Nova snížila základní cenu za GRP o 10 procent na 20.250,- . Jde o cenu bez DPH za zásah jednoho procenta cílové skupiny dospělí 15-54 třicetisekundovou reklamou v rámci "Prime Time Mid Season", tedy měsíce  březen, červen, září a prosinec, které se používá jako benchmark.

„Úprava cenových podmínek pro příští rok umožní zákazníkům získat v rámci své investice výhodnější podmínky a více reklamního prostoru,“ napsala CET21, dceřiná společnost mediální skupiny CETV. Všichni zákazníci navíc budou podle CETV21 moci využít výhod těchto upravených obchodních podmínek, díky tomu, že televize Nova přistoupila k tomuto kroku ještě před prvním termínem potvrzení závazných objednávek. "Naše pozice ve sledovanosti nám dává prostor k tomu, abychom klientům nabídli výhodnější spolupráci do příštího roku," uvedl dnes Jan Řehák, výkonný a obchodní ředitel CET21.

„Generální ředitel mediální skupiny CETV Adrian Sarbu nedávno prohlásil, že očekává, že trh s televizní reklamou v roce 2011 vzroste, ačkoliv rychlost i načasování růstu se mohou na jednotlivých trzích lišit. Stále sice neznáme exaktní prognózu představenstva CETV ohledně růstu, ale my očekáváme spíše pomalé oživení v příštím roce, zvláště pak na hlavních trzích mediální skupiny – ČR, Slovensko, Rumunsko, Bulharsko – lze očekávat růst výdajů na televizní reklamu nejvýše v rozmezí 4 až 6 procent,“ komentoval zprávu Tomáš Tomčány, analytik Patria Finance.

Televize Prima již dříve informovala, že od začátku příštího roku naopak cenu reklamy zvýší v průměru o desetinu. Prima se podle jejího obchodního ředitele Martina Konráda rozhodla zvýšit ceny reklamy od ledna příštího roku kvůli tomu, že sledovanost této stanice i reklamní trh od podzimu vykazuje známky oživení a také vyhlídky na příští rok jsou poměrně optimistické. "Rozhodli jsme se pro příští roku cenu (reklamy) navýšit o deset procent," prohlásil koncem října Konrád, který upozornil, že ceny televizní reklamy delší dobu stagnovaly či vykazovaly pokles.

(Zdroj: CET21, čtk)


Reklama
Nově na Patria.cz - obchodní signály na forexu podle technických indikátorů ADX, Williams R% a klouzavých průměrů!
Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data