se poprvé zařadil i do kvartálních statistik wearables u výzkumné společnosti IDC. Z něj vyšlo najevo, že je dvojka trhu wearables s objemem 3,6 milionu. Je tak solidně na dostřel na jedničku trhu, kterým je v současné době Fitbit s 4,4 miliony kusů dodaných zařízení. S takovými čísly co předvedl se jeho podíl na trhu šplhá na 20 %.
Celkový objem dodaných zařízení ve 2Q15 byl 18,1 mil. zařízení, meziročně tak roste o neuvěřitelných 223,2 % proti 2Q14.

Vedoucí sekce analýzy trhu Wearables říká, že kdykoliv vstoupí na nějaký trh, vyvolá to pozornost a nejinak tomu bylo i u trhu s Wearables. Je to výhodné i pro ostatní výrobce, ty od takového kroku očekávají strhnutí pozornosti a to i na další výrobce takových výrobků.
Vstup do tohoto odvětví přinutil ostatní výrobce také přehodnotit setrvání na tomto trhu a také revidovat svoje produktové řady, zda-li jsou konkurenceschopné povětšinou velmi kvalitním zařízením společnosti .
Dá se tak říct, že z pohledu konkurentů byl vstup úspěšný opanoval rovnou druhou příčku žebříčku a očekává se, že v dalších obdobích bez problémů zastíní i FitBit, který vyrábí pouze základní typy wearables zařízení. Tudíž by měl podíl na trhu v budoucnu růst.
Očekává se, že na úkor jednodušších budou získávat složitější stroje, které mají více funkcí a tak svým nositelům přinesou větší užitek. Pravdou může být paradoxně, že je jednodušší zařízení se budou snáze ovládat a tak budou příjemnější. Jen čas ukáže kde leží pravda.
se se svými hodinkami objevil ve statistikách vůbec poprvé a to se je pokouší prodat teprve v 16 zemích světa, kde má nastavené kontrakty s prodejci třetích stran. Dá se tak očekávat, že po zahrnutí více trhů do této skupiny může hravě předstihnout FitBit co se objemu dodaných zařízení týče.
Zdroj: IDC, The Motley Fool