Předně, nemám ráda slovo „lákat“, nejsme žádní pokoutní prodejci. Nechceme nikoho lákat na něco, čemu sami nevěří nebo co nepotřebují, ale chceme se aktivně zaměřit na vzdělávání v oblasti spoření a investování, které tady podle mě není dostatečné. Cílem je přispět k tomu, abychom měli ve společnosti zodpovědné klienty, kteří znají produkt a vědí, proč si ho založili a co jim třeba za deset let přinese. Klienty, kteří budou chápat, že pokud nechtějí, aby jim v důchodu dramaticky poklesla životní úroveň, protože státní důchod jim ji opravdu nezajistí, musí si něco naspořit sami. A čím dříve začnou spořit, tím menší částku jim bude stačit pravidelně odkládat. Řekněme, že si každý den dají k obědu vodu, která je téměř zdarma, místo Coly za 20 Kč. To jim určitě nezpůsobí žádnou újmu, naopak je to zdravější. Každopádně si tak budou měsíčně spořit na penzijku 400 Kč a pokud jim k tomu ještě třeba zaměstnavatel přidá dalších 500 Kč, tak v 60 letech budou mít naspořeno milion korun. A to nemluvím o daňových úsporách, které mi penzijko nabízí. To není špatné, že?