Děkuji panu Soustružníkovi za komentář, připojuji odkaz na zmiňovaný článek a citaci z něj.
Aleš Kozelský
"Musím také věřit brandu, pro který dělám každý den. Je přece skvělé, když jsou lidé nadšení pro společnost, ve které dělají, jak vyzdvihují
přednosti svých kolegu, jak obdivují svého bosse.
Manažer mluví obdivně o svém kolegovi, přestože s ním soupeří o nejvyšší místo ve firmě, oba pak mluví v superlativech o svém řediteli a o své firmě.
Zaměstnanci pracují s radostí, nosí rádi třeba své uniformy, mají rádi své výrobky, milují reklamy na ni. Agentura, která pro ni pracuje, ráda vymýšlí
reklamy, které pak lidi obdivují, radují se z úspěchu firmy, pro kterou pracují."
http://rady-a-tipy.monster.cz/profesni-vyvoj/leaders-voice/a-co-vy-delate-pro-svuj-brand/article.aspx
Aleš Kozelský