Burberry Group Plc, největší britský výrobce luxusního zboží reportoval roční výsledky. Upravený zisk před daní vzrostl o 8 % na 461 milionů liber. Analytici očekávali 450 mil. GBP. Pro zvýšení svých online prodejů společnost spolupracuje s Amazon.com, Alibaba.com a dalšími online prodejci. Společnost má také v plánu převzít plnou kontrolu nad svou japonskou divizí. Burberry oznámilo, že příjmy z kosmetického zboží vzrostou asi o 25 % v následujícím roce 2015. Společnost najala manažery původně působící ve společnostech Procter & Gamble Co. a Chanel. Firma si vytýčila cíl dostat se v daném sektoru do TOP10 firem podle příjmů v dlouhodobém horizontu. Ke splnění tohoto cíle mají pomoci právě noví manažeři společnosti. Cíl společnosti je ambiciozní, protože splnění bude vyžadovat pětinásobné zvýšení příjmů. Posilování britské libry by mohlo značně zkomplikovat dosažení oznámeného cíle pro následující rok, připoustila společnost Burberry již minulý měsíc. Zdroj: Bloomberg