Světově proslulý americký klenotník  & Co, ohlásil výsledky za 4Q 2014 a finanční rok končící 31. ledna 2015. Celosvětové  tržby značky, proslavené nejen diamantovými zásnubními prsteny v legendárních krabičkách v barvě  modři, dosáhly ve 4Q  1,3 miliard  USD, což je meziročně o 1 % méně. Na tržbách  se tak odrazil silný  dolar. V přepočtu stálým měnovým kurzem ovšem  tržby ve 4Q vzrostly o 3 % a to hlavně díky růstu na trzích v Evropě a v Asii. Hlavním zdrojem příjmů byly pro  módní šperky.  Tržby za celý FY 2014 ke konci 31. ledna pak vzrostly o 5 % na 4,25 miliard  USD, v přepočtu stálým měnovým kurzem dokonce o 7 % a to díky růstu prodejů ve všech regionech a všech produktových kategoriích.
EPS
Upravený EPS ve 4Q dosáhl na úroveň 1,51  USD, což byl značný nárůst v porovnání se ztrátou na akcii (diluted) 0,81 % ve 4Q předešlého roku v důsledku nákladů na arbitrážní řízení se společností . Za FY 2014 vykázal  EPS diluted 4,20  USD, bez započítání nákladů, což je 13% nárůst oproti roku 2014. To víceméně odpovídá odhadům, které společnost  revidovala v lednu tohoto roku a ve kterých predikovala EPS (diluted) bez ztráty 0.47  USD na akcii po zdanění a na zánik dluhu v rozmezí 4.15 až 4.20  USD. Původní odhad z roku 2014 ovšem počítal s vyšším rozmezím 4,20 až 4,30  USD.
 oznámil v lednu snížení odhadů v reakci na 1% pokles tržeb za listopad a prosinec 2014  na 1,02 miliard  USD z důvodu ne až tak vydařené sváteční sezóny. Akcie  na tuto zprávu reagovaly poklesem na nejnižší úroveň za posledních 10 let. Silný  dolar obrátil například loňský nárůst tržeb v Evropě o 9 % v pouze 1% růst v přepočtu na  USD. V předchozím roce  v období kolem vánočních svátků přitom rostl o 4 %.
Regiony
Negativní dopad na  tržby  v regionu Amerika, což je pro značku hlavní trh, měl silný  dolar, který snižoval  tržby z prodejů zahraničním turistům. V asijském regionu rostly  tržby hlavně v Číně, Austrálii a Singapuru. Problematický byl v loňském roce pro  japonský trh, který býval tradiční baštou  a kde z hlediska komparativních obchodních tržeb došlo ve 4Q k poklesu o 5 %. Podle managementu  jsou důvodem hlavně hospodářská situace v zemi a pokles utrácení zdejších spotřebitelů. V Evropě ve 4Q  tržby zůstaly na úrovni 4Q loňského roku, za celý rok ovšem oproti FY 2013 vzrostly o 6 % na 497 milionů  dolarů.  Tržby v ostatních regionech táhl nově otevřený obchod v Moskvě. Celkem ve světě  8 obchodů otevřel a 2 uzavřel.
Hrubá marže se oproti loňským výsledkům mírně zvýšila a to z 60,5 % na 60,8 % ve 4Q a z 58,1 % na 59,7 % y/y. Tento mírný růst byl důsledkem nejen lepších cen výrobních surovin, ale zároveň i navýšení cen produtů v roce 2014 a posunu sales mixu ke kategorii módních šperků s vyšší marží.
Výhled na rok 2015
Pro fiskální rok 2015, který skončí u Tiffanyho 31. ledna 2016 se očekává minimální růst čistého zisku na akcii. Odhady zároveň počítají s 30% poklesem zisku v 1Q 2015 a s o něco menším poklesem v 2Q. Naopak ve 3Q a 4Q 2015 očekává  dvouciferný nárůst. Předpokladem pro tento vývoj bude v celoročním horizontu mimo jiné růst tržeb ve všech regionech.
 čeká v tomto roce mnoho výzev vycházející ze světové ekonomické situace, hlavně ze silného dolaru. Plánuje ovšem pokračovat v expanzi a otevřít v letošním roce 12 až 15 nových obchodů a spoléhá na nově připravované kolekce hodinek a šperků.

V reakci na zveřejnění dnešních výsledků spadly akcie  v premarket o 3,6 %.
Zdroj:  & Co, Bloomberg