Americká internetová společnost Twitter se ve třetím čtvrtletí propadla do ztráty kvůli mimořádným nákladům na urovnání soudního sporu. Tržby však rostly díky zájmu o prodej reklamy po celém světě. Ztráta za červenec až září činila 536,8 milionu USD (11,9 miliardy Kč) ve srovnání se ziskem 28,7 milionu USD ve stejném období předchozího roku. Ztráta zahrnuje mimořádné náklady 766 milionů USD na urovnání soudního sporu s akcionáři. Ti obvinili společnost, že je uváděla v omyl v souvislosti s informacemi o uživatelích. Tržby stouply o 37 procent na 1,28 miliardy USD. Z toho tržby z reklamy činily 1,14 miliardy USD. Průměrný denní počet uživatelů, kteří vidí reklamu, se meziročně zvýšil o 13 procent na 211 milionů, uvedly agentury AP a Reuters.