Management Agory zopakoval svůj opatrný postoj ohledně vyhlídek inzerce v tištěných médiích, když uvedl, že v roce 2007 počítá s 3% růstem, což je pod předpokládaným růstem celkových výdajů na reklamu (10 %). Navíc představenstvo vydavatelství PolskaPresse uvedlo, že i nadále počítá se zahájením vydávání nového celostátního deníku od října 2007.
Náš názor: Po včerejším růstu akcie o 7 % dnes očekáváme negativní reakci trhu. Výjimečně dobré výsledky Agory za 2Q07 se ve druhé polovině roku pravděpodobně nebudou opakovat, pokud vezmeme v úvahu výhled na další konkurenci od PolskaPresse, když rozpočet nového deníku má být údajně srovnatelný s velikostí rozpočtu Dzienniku v loňském roce. I nadále se domníváme, že tento projekt postrádá klíčové elementy obchodní logiky (nepřítomnost na polovině území Polska, včetně Varšavy atd.) a možnost neúspěchu je poměrně velká. Tudíž i přes výjimečně dobré výsledky za 2Q07 ponecháváme naše prognózy na zisk Agory beze změny z důvodu rostoucí pravděpodobnosti na zvyšující se marketingový rozpočet nutný v souboji s dalším rivalem.