(23 PLN, -1,28%) reported net earnings of PLN 138.8m for 2Q07, up 63% y/y, coming above with the consensus forecast of PLN 122.0m, and above our estimate of PLN 109.1m, on the back of upward revaluation of embedded option in bonds. Operating profits came in at PLN 155.6m for 2Q07, up 23% y/y, in line with the consensus forecast of PLN 152.0m and our estimate of PLN 150.1m. Revenues came in at PLN 407.5m, up 32% y/y, in line market consensus of PLN 406.0m, and our estimate of PLN 409.9m, driven by increased demand for TV advertisements in 2Q07, translating into higher advertisement prices.
reportovala čistý zisk za 2Q07 ve výši 138,8 mil. PLN, meziročně +63 %, což je nad konsensem 122,0 mil. PLN a nad naším odhadem 109,1 mil. PLN na základě přecení začleněné opce v dluhopisech směrem nahoru. Provozní zisk za 2Q07 dosáhl 155,6 mil. PLN, meziročně +23 %, což odpovídá konsensu 152,0 mil. PLN a našemu odhadu 150,1 mil. PLN. Tržby dosáhly 407,5 mil. PLN, meziročně +32 %, ve shodě s konsensem 406,0 mil. PLN a naším odhadem 409,9 mil. PLN, když je táhla zejména rostoucí poptávka po televizní reklamě ve 2Q07, která znamenala vyšší ceny inzerce.