Podle mediální agentury ARBOmedia by výdaje na reklamu v českých médiích mohly tento rok dosáhnout 18,67 mld. Kč, což je meziroční nárůst o 3,3 %. Největší podíl na výsledcích za rok 2007 měly televize, přičemž by se výdaje za televizní reklamu mohly meziročně zvednout o 7,5 % na 9,05 mld. Kč díky zvyšujícím se výdajům za reklamu ve 2H07. Na konci října televizní kanály oznámily zvýšení cen za reklamu pro příští rok – (1 892 CZK, 1,18%) a Prima o 20 % a veřejnoprávní o 15 %. V roce 2008 by se čisté investice do reklamy v médiích mohly podle odhadů zvýšit na 19,38 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o 3,7 %.
Náš názor: Očekáváme neutrální reakci trhu na tyto zprávy. V roce 2008 očekáváme vyšší růst tržeb z televizních reklam než je růst trhu. Tento růst bude podporován zvýšenými cenami vzhledem k tomu, že byly zavedeny právní limity pro reklamu a reklamní čas v hlavních vysílacích časech je již téměř vyprodán.