Prodej nových osobních automobilů v prvním pololetí vzrostl meziročně o téměř devět procent na 73.455 vozidel. Poptávka po lehkých užitkových vozech se zvýšila o 13 procent na 31.671 automobilů. Uvedli to zástupci Svazu dovozců automobilů na dnešní tiskové konferenci. Nejprodávanější značkou osobních vozů byla Škoda s 22.252 prodanými automobily.
Za Škodou následovaly (4 USD, 1,38%), který prodal 5268 aut, a (51 EUR, -2,28%) s odbytem 4646 vozů. Na čtvrtém místě skončil (174 EUR, -0,91%), který prodal 4605 aut, a pátý Citroen s 3870 prodanými vozy.
Nejprodávanějšími segmenty byly mini a malé vozy, kterým patřilo 48 procent trhu. Následuje nižší střední třída s podílem 17 procent a střední třída s 13 procenty.