Communications, největší americký mobilní operátor, dnes před otevřením trhu ohlásil výsledky za druhé čtvrtletí tohoto roku. Zisk na akcii bez některých položek ve výši 1,04 dolarů překonal očekávání analytiků 1,01 dolarů. Čistý zisk tak dosáhl ve druhém kvartále 4,23 miliardy dolarů, jedná se o meziroční nárůst ze 4,21 miliardy dolarů. Propagační akce na tablety přitáhly nové zákazníky. Zároveň však společnost snížila výhled tržeb pro tento rok, bojuje totiž se snižováním cen u menší konkurence.
Tržby Verizonu ve druhém kvartále vzrostly o 2,4 procenta na 32,2 miliardy dolarů, mírně méně než očekávali analytici (32,4 mld. dolarů). Verizonu se podařilo přilákat 1,1 milionu nových měsíčních předplatitelů bezdrátových služeb. Společnost zároveň ve druhém čtvrtletí získala 321000 zákazníků pro odběr telefonních služeb a 852000 odběratelů služeb pro tablety. I přesto je však i nadále pro vyzvou trend v mobilním průmyslu, kdy společnost musí bojovat o zákazníky s menší konkurencí jak je například T – Mobile US. V zájmu konkurenčního cenového boje s T-Mobilem a Sprintem se momentálně snaží najít rovnováhu mezi prodejem levných tabletů a lukrativnějšími měsíčními bezdrátovými plány.
Průměrný měsíční telefonní účet činil podle informací společnosti 153,73 dolarů, což je méně než 159,73dolarů o rok dříve. Větší číslo očekávali i analytici (154,38 dolarů).
Bezdrátová zisková marže Verizonu se meziročně rozšířila na 56,1 procenta.
snížil výhled tržeb pro tento rok z původních minimálně 4 procent na současná nejméně 3 procenta. Letos v létě se chystá představit internetovou streamingovou video službu, která mobilním zákazníkům umožní sledování live-programů, programů na přání či sportovních událostí. Společnost zároveň minulý měsíc dokončila akvizici AOL za 4,4 miliardy dolarů, čímž získala automatizovaný systém reklamy, který by jí měl pomoci zvýšit příjmy a zisk z mobilních televizních služeb.
Akcie do včerejšího dne za poslední rok připsaly 2,8 procenta. Titul v premarketu odepsal asi 3 procenta.
Zdroj: BBG, RTRS