(26 PLN, 0,43%) v roce 2007 dosáhla tržeb z reklam před rabatem 2,19 mld. PLN, což je meziročně o 6,8 % více. tak podle agentury TNS OBOP zaostala za Polsat, jehož tržby z reklam dosáhly 2,25 mld. PLN, což je meziročně o 17,4 % více. Veřejný televizní kanál TVP1 PLN dosáhl tržeb z reklam ve výši 1,56 mld. PLN, což je meziročně o 15,8 % více, a veřejný kanál TVP2 PLN 1,08 mld. PLN, což je o meziročně o 3,5 % více. Celkové tržby z televizních reklam se poměrně meziročně zvýšily o 12,3 %.
Náš názor: Zprávu pokládáme za negativní. Polsat, který je hlavním rivalem , úspěšně přenesl svůj zvýšený podíl na sledovanosti v roce 2007 do tržeb z reklam.