Aktualizováno V mnohém poučnou analýzu o vývoji mobilního internetu a dat vydala společnost Flurry, zaměřená na analýzy mobilního světa, za průměrného amerického spotřebitele. Srovnala svůj průzkum z jara roku 2013, který po roce zopakovala. Nejstručněji závěry můžeme shrnout skrze tři grafy.
1/ Průměrná doba denně strávená na internetu skrze mobilní přístup v březnu 2014 proti březnu 2013 vzrostla na 2 hodiny 42 minut z 2 hodin 38 minut. To je ta méně zajímavá informace. Klíčové je, že 86 procent obstarávají aplikace, zatímco pouhých 14 procent klasický mobilní web. Před rokem skóre bylo 80:20.
2/ Druhý graf Flurry vypovídá o tom, přes jaké aplikace a prohlížeče zákazníci na web přistupují. a ukrajují zhruba pětinu. Bezmála třetina připadá na herní aplikace. 8 procent si ukrajuje zábava včetně Youtube.
3/ Třetí graf Flurry otevírá standardní reklamní poučkou: Jaké procento stráveného času na daném kanálu máš, tolik ti může/musí generovat na reklamních příjmech. A graf níže napovídá, že správně si v tomto směru stojí . Úvahy, co je špatně, se týkají inzerce skrze a aplikace.
Podle eMarketer si na konci roku 2013 bral 17,5 procenta tržeb na mobilní reklamě (Ad-Spend) celkově, což odpovídá jeho podílu na stráveném čase (Time-Spent). Výrazně směrem reklamy je vychýlen , naopak výrazně směrem aplikací strávený čas. Uvidíme za rok.
(Zdroj: Flurry Analytics, Business Insider)