Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Facebook dává K.O. telekomunikačním firmám: Telefonní čísla nepotřebujete, vzkazuje lidem

Facebook dává K.O. telekomunikačním firmám: Telefonní čísla nepotřebujete, vzkazuje lidem

8.1.2016 16:38
Autor: Pavel Daniel, Patria Online

Společnost Facebook se rozhodla vytáhnout do boje proti telekomunikační konkurenci. Vsadila totiž na to, že k jejím službám není potřeba znát telefonní čísla. Komentáře deníku Business Insider si totiž všiml, že Facebook vzkazuje veřejnosti, že už nebude potřeba si telefonní čísla pamatovat. Důvod? Nečekaný růst online služeb, jako je Facebook Messenger. Zákaznická čísla rychle roste a Facebook Inc. si myslí, že nás může vzít do světa, kde telefonní čísla doslova vymřou.

David Marcus, šéf divize Facebook Messenger, napsal ve svém blogu, že 2 016 bude rokem, kdy „telefonní čísla vykáží skutečné známky smrti“. A to prý nejen kvůli masivnímu růstu služby Messenger, která má nyní přes 800 milionů aktivních uživatelů měsíčně, ale i jiným aplikacím. Z dat vyplývá, že aplikace online zpráv, tedy „messaging aplikace Facebooku“ používá 100 miliónů nových uživatelů jen za posledních šest měsíců.

Marcus tvrdí, že pomocí aplikace zasílání zpráv ve smartphonech lze nyní dělat tolik věcí, že není potřeba mít klasický telefon. Online služba totiž umí i takové záležitosti, jakými jsou hlasové hovory a posílání SMS zpráv, či nahrávání vzkazů. Hlasové služby je navíc možné rozšířit i o videonahrávky, čímž se podle Marcuse stává tato služba atraktivnější. „Telefonní číslo tak vůbec nemusíte míc, je vám téměř k ničemu,“ napsal Marcus ve svém blogu. Služba Facebook Messenger podle něj nyní nabízí i další výhody - posílání a přijímání peněz, odesílání fotografií a souborů- A to vše bez nutnosti mít přiřazeno nějaké telefonní číslo.

David Marcus zdůraznil i další funkce Messengeru, mezi které patří využití služby v rámci firemních komunikací se zákazníky, možnost zapojení se do skupinových chatů, či jako platformu pro hromadné zasílání zpráv. Platforma „Messenger“ funguje jako samostatná sociální platforma, do které mohou zasahovat vývojáři třetích stran. Firmy si tak samy mohou vytvářet aplikace, které běží v rámci aplikace Messenger a umožňují společnostem, aby přímo komunikovaly se svými zákazníky.Zdroj: Business Insider, Facebook


Čtěte více:

Aramco, nová akciová hvězda na trzích?
8.1.2016 14:07
Privatizace saúdskoarabské státní společnosti Aramco je na spadnutí. Z...
RWE se dohodla s českou EPH na prodeji elektrárny v britském Lynemouthu
8.1.2016 14:49
Německá energetická skupina RWE se dohodla na prodeji uhelné elektrárn...

Reklama
Nově na Patria.cz - obchodní signály na forexu podle technických indikátorů ADX, Williams R% a klouzavých průměrů!
Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
14:30USA - Výdaje na osobní spotřebu, m/m