Aktualizováno Světová pivovarnická dvojka - společnost Holding oznámila za prvních devět měsíců roku 2017 dvaceti procentní nárůst čistého zisku. Pivovarník konstatoval, že až na spotřebu piva v Evropě, se mu dařilo navyšovat výstav ve všech regionech světa. také díky tomu potvrdil své celoroční výhledy. Akcie firmy však reagovaly na data propadem a aktuálně odepisují 2,27 %.
dosáhl k 20. září 2017 čistého zisku 1,49 miliardy eur, ve srovnání s loňskými 1,24 miliardami eur. Konsolidované prodeje piva vzrostly o 2,5 % na organické bázi na 60 milionů hektolitrů ve třetím čtvrtletí, přičemž celkově za devět měsíců dosáhly 161,3 milionu hektolitrů. Firma uvedla, že k růstu spotřeby piva došlo v Asii, regionu Pacifiku, Ameriky a Afriky, Středního východu a východní Evropy, zatímco v Evropě jako celku musel pivovar čelit nižšímu objemu.
Prodeje značky vzrostly o 3,4 % na 9,5 milionu hektolitrů, s když k nejlepší výsledky zaznamenaly Brazílie, Jižní Afrika, Rusko a Mexiko a celkově prodeje činily 26,8 milionu hektolitrů. Podle Jeana-Françoise van Boxmeera, předsedy představenstva a generálního ředitele Heinekenu, tak společnost, která získává přibližně dvě třetiny zisku z rozvíjejících se trhů, potvrdit celoroční očekávání, která zůstávají nezměněna.