Operátorovi O2 klesl v prvním čtvrtletí čistý zisk o sedm procent na 1,24 miliardy  korun. Pokles způsobily vyšší investice do růstových oblastí v minulém roce, vedly k nárůstu odpisů hmotného majetku. Konsolidované provozní výnosy stouply o půl procenta na 9,25 miliardy  Kč. Hlavními zdroji nárůstu byla mobilní data, finanční služby a O2 TV, uvedla firma v komentáři k výsledkům. 
Konsolidovaný provozní zisk EBITDA vzrostl o více než 11 procent na 2,9 miliardy  Kč. Provozní mobilní výnosy v Česku narostly o 0,4 procenta na 4,85 miliardy  Kč, fixní výnosy naopak klesly o 1,5 procenta na 2,62 miliardy  Kč.
Majoritním vlastníkem O2 je s více než 80 procenty investiční skupina PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Vlastní i majitele telekomunikační infrastruktury CETIN, který vznikl oddělením od O2.
"Naše investice v loňském roce, jejichž podstatná část směřovala do sítí, vedly k nárůstu odpisů a meziročnímu poklesu čistého zisku v prvním čtvrtletí roku 2019. Meziroční nárůst provozního zisku EBITDA potvrzuje, že naše rozhodnutí investovat do prorůstových oblastí bylo strategicky správné," uvedl finanční ředitel Tomáš Kouřil.
Výsledky O2 za 1Q19 a meziroční vývoj:
    
        
        
            | Konsolidované provozní
            výnosy 
             
             
             
             
               | 9 249 
             
             
             
             
               | +0,5 % 
             
             
             
             
               | 
        
            | Fixní výnosy v ČR  
             
             
             
             
               | 2
            618 
             
             
             
             
               | -1,5 % 
             
             
             
             
               | 
        
            | Mobilní výnosy
            v ČR 
             
             
             
             
               | 4
            851 
             
             
             
             
               | +0,4 % 
             
             
             
             
               | 
        
            | Výnosy na Slovensku  
             
             
             
             
               | 1
            839 
             
             
             
             
               | +4,1 % 
             
             
             
             
               | 
        
            | Konsolidovaná EBITDA 
             
             
             
             
               | 2 906 
             
             
             
             
               | +11,5 % 
             
             
             
             
               | 
        
            | Konsolidovaná EBITDA
            marže 
             
             
             
             
               | 31,4% 
             
             
             
             
               | +3,1 p. b. 
             
             
             
             
               | 
        
            | Konsolidovaný provozní
            zisk  
             
             
             
             
               | 1 649 
             
             
             
             
               | -4,4 % 
             
             
             
             
               | 
        
            | Konsolidovaný čistý zisk 
             
             
             
             
               | 1 236 
             
             
             
             
               | -7,0 % 
             
             
             
             
               | 
    
 
Celkový počet mobilních zákazníků dosáhl 5,56 milionu. Z toho 3,51 milionu tvořili tarifní zákazníci. Již téměř 75 procent telefonů v síti O2 spadá do kategorie chytrých zařízení a 60 procent všech telefonů podporuje technologii LTE. Větší porce dat obsažená v tarifech FREE spolu se zájmem zákazníků o tarify O2 Data přispěla k 25 procentnímu meziročnímu nárůstu spotřeby mobilních dat v telefonu. Datovým přenosům opět jednoznačně dominovalo video.
Počet zákazníků digitální televize O2 TV využívajících některý z měsíčních tarifů a těch, kteří sledují televizi na webu nebo v aplikaci, se meziročně zvýšil téměř o polovinu na 889.000 aktivních přístupů. Za růstem stojí především vysoký zájem o exkluzivní sportovní obsah a nabídka balíčků O2 Spolu. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu přes kabel i pomocí bezdrátové technologie dosáhl 811.000.
Na Slovensku vzrostly celkové provozní výnosy o čtyři procenta na 1,84 miliardy  
korun. Růst táhly především mobilní datové služby. Celkový počet aktivních zákazníků se pohyboval kolem 2,05 milionu, z toho 1,3 milionu tvořili zákazníci smluvních služeb.