Německá společnost loni za celou skupinu zvýšila odbyt o 1,2 procenta na 2,52 milionu aut. Je tak největším prodejcem luxusních automobilů na světě. Na druhém místě je domácí rival , který loni prodal 2,46 milionu aut. Obě firmy přitom posouvají prodej na rekordy už několik let, zájem o silná luxusní auta je zejména v Číně, z evropských zemí pak v Německu.
Čísla za skupinu zahrnují značky , Mini a . Podobně v údajích jsou značky Mercedes-Benz a Smart.
Pokud by se brala v úvahu jen čísla za luxusní vozy a Mercedes-Benz, pak první příčka za loňský rok patří , nikoliv . Vozů Mercedes-Benz se totiž loni prodalo 2,34 milionu, zatímco vozů značky jen 2,17 milionu, byť je to rekord. Na rekordu je přitom za loňský rok prodej aut jak v Číně, tak ve Spojených státech.
Skupina s růstem odbytu počítá i letos, hlavně díky poptávce z Číny. Nepůjde ale zřejmě o nijak výrazný růst.