CNBC poukazuje na úspěch korejské automobilky Hyundai, která se celosvětově dostala na třetí místo podle množství prodaných vozů a snaží se investovat do řady nových technologií a oblastí, které podle jejího vedení hraničí se science fiction (viz první část v sekci pod článkem). Ve druhé části se CNBC mimo jiné věnovala novým výrobním postupům, které jsou pro celé odvětví atypické a dalším technologiím, jimiž se firma zabývá.
CNBC vedle výčtu úspěchů, kterých Hyundai dosáhlo, ovšem připomíná, že „se stále objevují přešlapy“. V USA patří mezi ty neznámější mimo jiné vysoký počet krádeží některých vozů značky, které souvisí s fungováním imobilizéru. Projevovat se pak v USA na straně provozu začíná i rostoucí tlak odborů. Ty podle CNBC po úspěchu při jednání s americkými automobilkami otočily svou pozornost směrem k zahraničním firmám, které mají ve Spojených státech své továrny.
Strategii firmy v USA pak výrazně ovlivňují i vládní dotace na koupi elektromobilů, na které existuje nárok pouze v případě, pokud byl vůz vyroben v USA. Hyundai tak investuje do výroby v této zemi a týká se to nejen elektromobilů samotných, ale i baterií. Vedení Hyundai si podle CNBC chce také udržet flexibilitu a reagovat na změny trhu včetně možných přesunů zájmu mezi elektromobily a hybridy. K tomu firma investuje do méně populárních alternativ včetně pohonů využívajících vodík.
V Singapuru Hyundai provozuje továrnu, která je vysoce automatizovaná a vozy v ní nejsou vyráběny na linkách, ale roboti je naopak montují na jednom místě. Následující obrázek ukazuje jednu z takových „stanic“, kam jsou postupně dováženy příslušné díly a součástky namísto toho, aby vůz na lince projížděl jednotlivými úseky montáže:

Zájem má Hyundai podle CNBC nadále také o oblast autonomního řízení i přesto, že jeden z jejích partnerů, společnost APTIVE, se z těchto aktivit stahuje. A novými směry se Hyundai snaží jít i v oblasti distribuce vozů – CNBC poukazuje na spolupráci se společností , která by měla rozšiřovat prodeje vozů Hyundai přes tuto platformu. Munoz se přitom domnívá, že vývoj půjde právě tímto směrem, ať už se na něm bude Hyundai či podílet, nebo ne.
Zdroj: CNBC