Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Telefónica CR žádá změnu části starých tarifů na nové Free (+komentář)

Telefónica CR žádá změnu části starých tarifů na nové Free (+komentář)

4.10.2013 8:57, aktualizováno: 4.10. 15:23
Autor: Redakce, Patria Online

Aktualizováno

Největší tuzemská telekomunikační společnost Telefónica výrazně zjednoduší svou cenovou nabídku. Její zákazníci si už budou moci vybrat jen mezi třemi tarify za neomezené volání, za které ale mají v budoucnu platit i ti, kteří ho dosud nepotřebovali, tvrdí v dnešním článku Lidové noviny. Mluvčí Telefóniky CR Hany Farghali pro Patria.cz uvedl informaci na pravou míru. 

Jeden ze tří takzvaných Free tarifů využívá již přes půl milion zákazníků Telefóniky (320,5 CZK, 0,88%). Další desítky tisíc, mající jiný tarif, dostanou dle tvvrzení dnešních Lidových novin v těchto dnech od operátora dopis s informací, že zhruba do měsíce jim O2 dosud využívaný paušál změní s tím, že zákazníci buď mohou do 30 dnů bez pokuty odstoupit od smlouvy, nebo za volání zaplatit 249 , 499 nebo 749 korun.

"Informovali jsme několik tisíc našich zákazníků, kteří využívají některé dnes již zastaralé tarify o tom, že dojde k jejich převedení na jeden z tarifů Free, nabízející větší volností volání a esemeskování. Nejde o plošné migrace zákazníků," vysvětlil ale pro Patria.cz mluvčí Telefóniky CR Hany Farghali. "Cílem rušení starých paušálů je přehledná nabídka tarifů," citovaly LN Ctibora Jappela z tiskového oddělení Telefóniky. Krok se ovšem dle vyjádření mluvčího týká řádově do 10 tisíc zákazníků operátora. Celkově přitom Telefónice CR vzrostl v první polovině letošního roku meziročně počet tarifních zákazníků o 1,9 % na 3,173 milionu, zákazníků předplacených služeb o 3 % na 1,909 milionu. Celkový počet zákazníků tak překračuje pět milionů.

Lidové noviny ve svém článku uvedly, že podle odborníků si Telefónika CR chce pojistit i ty klienty, u nichž hrozí, že by mohli přejít k lacinější konkurenci. "Telefonica CR se pravděpodobně chce pokusit o přechod zákazníků, kteří utratí pouze malé částky na paušální tarify dříve, než přejdou k jednomu z virtuálních operátorů s lepší nabídkou. Zákazníci platící malé částky zřejmě nejsou ochotni přecházet na paušální tarif, kde by za neomezené služby platili více," komentoval ranní informaci, podanou LN, Tomáš Tomčány, analytik Patria Direct.

Kromě Telefóniky CR nabízeují neomezené tarify i operátoři T-Mobile a Vodafone. "Tarifní revoluci" spustila v dubnu jako první právě Telefónica CR.


Čtěte více:

Telefónica zaútočila tarify: Neomezené volání i SMS za 749 Kč, v síti za 249 Kč
11.4.2013 9:10
Tuzemská Telefónica nabídne od 15. dubna zcela nové tarify, které znam...
T-Mobile vykročil proti konkurenci tarify s více daty a srovnáním cen
22.4.2013 15:31
Cenová válka mezi operátory se přesouvá do oblasti internetu. T-Mobile...
Telefónica CR – Nové tarify a aukce LTE největšími riziky (komentář)
9.5.2013 10:34
Telefónica CR v úterý představila výsledky hospodaření za první kvartá...
Telefónica CR – Jak danit výplatu emisního ážia?
10.10.2013 13:04
Akciím Telefóniky CR má za sebou rozhodný den pro výplatu 30korunové o...
Telefónica CR a Vodafone žalují podmínky LTE aukce. Ta bude bez PPF, ale s nástupcem a nově i KKCG (+komentář)
30.9.2013 10:06
Tuzemský telekomunikační operátor Telefónica CR podal k Městskému soud...

Reklama
Nově na Patria.cz - obchodní signály na forexu podle technických indikátorů ADX, Williams R% a klouzavých průměrů!
Váš názor
  •  
    6.10.2013 18:02

    Dobrý den, domnívám se, že O2 nemůže jednostranně zrušit dosud běžící smlouvy. Mám-li např. já závazek, že setrvám u O2 dejme tomu do února 2014, pak mám za to, že tento závazek platí i pro O2! Myslím, že by nebylo v zájmu zákazníka, aby O2 zrušili výhodný stávající tarif (např Senior za 190,- /měs) a nahradili ho dražším (třeba 249), byť s "neomezeným " voláním. Já nepotřebuji neomezené volání, protože se vejdu s volnými minutami, něco málo přes 200,-/měsíc. Je nepochybné, že na takové změně vnucené zákazníkovi vydělá vždy dodavatel, jinak by ji nedělal. Ale jaká práva má odběratel? Může zůstat u O2 za stávajícího tarifu až do konce zavázací doby anebo mu , pokud nepřejde na nabízený tarif, O2 zruší jednostranně (bez jeho souhlasu) připojení. Očekávám se zájmem váš názor. S pozdravem J.Milota.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
2:30Čína - CPI, y/y
9:00CZ - CPI, y/y
16:00USA - Index spotř. důvěry Mich. university