Aktualizováno Americký výrobce sportovního oblečení, obuvi a doplňků Under Armour dnes před otevřením trhu zveřejnil hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí tohoto roku. Americká společnost ve sledovaném období vygenerovala zisk na akcii ve výši 0,45 dolarů včetně dopadů akvizice Endomondo a MyFitnessPal a mírně tak překonala očekávání nastavená na 0,44 dolarů. Čistý zisk společnosti ve třetím kvartále stoupl o 13 procent na 100 milionů dolarů.
Čisté tržby výrobce sportovního oblečení ve třetím čtvrtletí stouply meziročně o 28 procent na 1,2 miliardy dolarů, dosáhly tedy o málo více než očekávali analytici (1,18 miliardy dolarů). Na měnově neutrální bázi tržby dokonce rostly meziročně o 31 procent. Z pohledu jednotlivých segmentů se nad očekávání dobře dařilo oblečení, doplňkům i obuvi. Tržby v divizi oblečení stouply o 23 procent. Právě tržby obuvi však zaznamenaly ve třetím čtvrtletí zdaleka nejvýraznější nárůst o 61 procent a nejmarkantněji překonaly očekávání. To jen odráží neustálou expanzi produktových řad basketbalové, běžecké a tréninkové obuvi. Mezinárodní tržby, které tvoří 11 procent celkových tržeb Under Armour, meziročně stouply o 52 procent.
Meziročně se mírně snížila hrubá marže a to na 48,8 procenta při očekávání 49 procent, což odráželo primárně dopady pohybů měnových kurzů a prodejního mixu.
Under Armour zvýšila celoroční výhled čistých tržeb na 3,91 miliardy dolarů, zároveň očekává i zvýšení celoročního provozního zisku na 408 milionů dolarů a to včetně dopadu akvizice Connected Fitness. Součástí nejnovější marketingové kampaně Under Armour jsou i slavný hráč amerického fotbalu Tom Brady či nedávno vyhlášený golfista roku na okruhu PGA Jordan Spieth.
Akcie Under Armour na zveřejněné výsledky reagovaly v premarketu růstem o 2 procenta.
Zdroj: BBG, Under Armour