„Mozart in the Jungle”, „Transparent“, „Ultraman Orb“, „Invisible Tokyo” či „Work in Space” – to jsou esa v rukávu aktuální nabídky Prime Video společnosti pro japonský trh, kde se firma rozhodla ještě více zatraktivnit svůj obsah pro přilákání více předplatitelů ke svému video obsahu. se totiž speciální nabídkou až tuctu originálních nových show pro diváky snaží přetáhnout pozornost na svou stranu a získat náskok před svým největším konkurentem v zemi - společností Inc.
A proč takový zájem o Japonsko? Japonský trh je totiž pro hlavním motorem jeho mezinárodních příjmů a v loňském roce tvořily příjmy z Japonska jednu třetinu globálních příjmů Amazonu. a spustily streamovací služby na japonském trhu v září minulého roku. podle dostupných informací investoval v roce 2014 do služby Prime Video celkem 1,3 miliardy amerických dolarů. Od té doby ale další sumy investic firma neuvádí a nejsou jasné ani čísla o předplatitelích služby. V roce 2015 investoval do výroby původního obsahu zhruba 3 miliardy dolarů. Její konkurent - společnost zase uvedla, že v roce 2016 chce do výroby vlastního obsahu investovat až 6 miliard dolarů. Cíl je o obou případech jasný - zvýšit poptávku po svých službách.
Amazon uvedl, že chce japonským divákům přinést dvacítku originálních pořadů. Některé z nich už jsou dostupné na webu a prostřednictvím zařízení Amazonu pro streamování televizních pořadů Fire TV, ostatní budou uvolňovány v příštích měsících a příští rok. U Netflixu jsou zase jasnější kontury nárůstu počtu jeho globálních předplatitelů. Firma totiž uvedla, že nárůst počtu předplatitelů ve 2. čtvrtletí roku 2016 bude globálně menší, než tomu bylo ve stejném období před rokem, kdy firma spustila své streamovací služby v Austrálii a na Novém Zélandu. Očekávání počítají s tím, že v uvedeném čase se firmě podaří získat 2 miliony nových mezinárodních předplatitelů, zatímco vloni to bylo 2,37 milionu.