Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Sledovanost televize klesá

Sledovanost televize klesá

1.8.2007 9:16
Autor: KBC/Patria

Podle OECD Communications Outlook trávili Češi v červnu letošního roku před televizní obrazovkou v průměru 2h a 47 min denně v porovnání se 3h a 20 min v roce 1997. I přes nižší sledovanost cena televizní reklamy roste. Podle průzkumu agentury Mather se společnosti zaměřují na televizi, tisk, rádio a billboardy. V budoucnu by mohly přejít na přímou komunikaci prostřednictvím SMS nebo MMS a internet.

Náš názor: Zprávu hodnotíme jako neutrální. Předpokládáme pokračující růst cen televizní reklamy na základě pozitivního výhledu na růst výdajů na reklamu. Internet by měl i nadále být nejrychleji rostoucím segmentem na inzertním trhu.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data