OMD media agency has released its estimates for net advertising spending, after discounts and rebates, in 2009. According to the agency, TV ads spending will grow by only 3.7% y/y to CZK 11.91bn in 2009, after 6% y/y growth in 2Q08.
Pokračování článku je dostupné jen klientům placených služeb Patria Plus / Investor Plus případně uživatelům platformy Patria Direct.
Pokud jste klientem těchto služeb, potom je nutné se Přihlásit.
V
rámci placeného informačního servisu získáte přístup ke kompletnímu zpravodajství
www.patria.cz bez jakýchkoliv omezení. Veškeré zprávy, komentáře a horké
zprávy jsou zobrazovány terminálovou metodou (bez nutnosti obnovovat stránku) bez
zpoždění a v plné verzi.
Nejen zpravodajství, ale i další služby získáte v Patria Plus / Investor Plus -
sms a e-mailové zpravodajství, data
z finančních trhů v reálném čase, kompletní analytický servis,
rozsáhlé databáze časových řad ke stažení, prognózy
vývoje a valuace, ekonomické fundamenty, nástroje
a kalkulátory... více