Čínská populace je 2300krát větší než populace Milwaukee, kde sídlí společnost . Ale ani po šesti letech v Číně tam tato firma neprodává více motorek než ve svém rodném městě. Důvod? Asi 100 měst v nejlidnatější zemi světa má omezení týkající se motocyklů, mezi které patří zákaz vjezdu na hlavní silniční tahy a třídy, které mají za cíl omezení hluku a krádeží prováděných z jedoucího motocyklu. Existuje tak mnoho silnic, na které nelze s motorkou vjet; pravidla se navíc mezi jednotlivými městy liší.
Investice do další expanze v Číně bez toho, aby byla změněna regulace, je tak pro hradem z písku. Místní zákony nakládají s motocykly stejně jako se skútry a motorizovanými koly. To i přesto, že některé z motocyklů mají větší motor než automobily a jejich cena je kvůli dovozním clům vyšší. A regulace týkající se silničních vozidel navíc požaduje, aby byl motocykl po 11 letech sešrotován.
Protože je trh ve Spojených státech saturován, spoléhá na růst v rozvíjejících se ekonomikách. V Číně prodal minulý rok 268 motorek, v Milwaukee více než 500. Motor, která v Číně prodává skútry a malé motocykly do 125 ccm, které se používají hlavně mimo velká města, jich minulý rok prodala 1,29 milionů.
V Číně je výzvou i vnímání jednostopých vozidel z čistě utilitárního hlediska. Čínský zákazník nezná jízdu pro radost, takové vozidlo pro něho bylo doposud výhradně dopravním prostředkem a způsobem, jak se dostat do práce. Společnost se to bude snažit změnit.
(Zdroj: Businessweek)