, síť amerických oblíbených kaváren, se podle jejího šéfa vnímá jako technologická firma. Alespoň to naznačil během konferenčního hovoru při čtvrtletním uveřejňování firemních výsledků. Je to tím, že se snaží a bude snažit do konce roku přinést svým klientům možnost objednat si svůj nápoj již v předstihu a pak si ho jen vyzvednout.
Společnost se novou technologií a novým způsobem snaží minimalizovat fronty běžně se tvořící před pokladnami řetězce kvůli nápojům, které jsou náročné na přípravu respektive délka jejich přípravy je vyšší než u standardních typů objednávek. To pak odrazuje méně trpělivé zákazníky a tak společnost přichází o tržby, které by bez front získala. Proto je pro podstatné snížit počet lidí čekajících v řadě na přijatelnější úroveň.
Schultz řekl, že čím více zákazníků, které obslouží, tím více porostou jejich operativní výsledky. CEO také řekl, že již mobilní revoluce má dopad na výsledky .
Sekundárním parametrem, který bude rozhodovat o tom jestli budou uživatelé používat mobilní aplikaci pro objednávání nápojů je program odměn ve kterém zákazníci mohou obdržet nápoj nebo jídlo zdarma. Funguje to jako pobídka k tomu, aby uživatelé byli motivováni aplikaci používat.
Kromě objednávání by nová aplikace měla urychlit a zjednodušit placení v pobočkách . Aplikace v sobě umí uchovávat data o kreditní kartě a tu pak lze využít i pro rychlé placení u pokladny. Navíc placení prostřednictvím aplikace nese sebou jednu příjemnou věc. Lidé utratí více než při standardním platebním styku. Zákazníci nevnímají, že utrácejí peníze, když platí aplikací.
se prostřednictvím mobilního světa snaží rozšířit svojí působnost i mimo čas, kdy jsou zákazníci v kavárně a konzumují své produkty.
Přestože je mezi svými konkurenty první, kdo hlouběji vstupuje do digitálného světa, je stále daleko od ideálního stavu.
Aktuálně stojí akcie 57,23 USD.

Zdroj: Motley Fool