Banky hledají způsoby, jak svým zákazníkům nabídnout přidanou hodnotu vedle běžných bankovních služeb. I to byl důvod, proč Československá obchodní banka začala vydávat nový elektronický magazín pro své korporátní klienty - ČSOB Panorama. Jeho cílem je především informovat o novinkách a zajímavostech ze světa bankovnictví, pojišťovnictví a byznysu. Na jeho podobě se podílí také Patria Online. První číslo ČSOB Panorama je věnováno tématice exportu.
„S exportem roste a padá česká ekonomika, a proto je pro nás všechny nesmírně důležitý. Co jiného vybrat jako první nosné téma pro nový informační magazín, který jsme nazvali ČSOB Panorama. Chceme pravidelně upozorňovat na důležité novinky, trendy i nástrahy ze světa byznysu“, říká o novém korporátním magazínu Ján Lučan, vrchní ředitel ČSOB Korporátního a institucionálního bankovnictví. První vydání ČSOB Panorama nabídne nejen zajímavé statistiky o domácím exportu, příležitosti, které mohou být pro české exportéry zajímavé, ale i zajímavosti, tipy a doporučení pro české firmy. Jedním z hlavních témat aktuálního elektronického magazínu je Írán a jeho vývozní příležitosti.
ČSOB v minulých měsících navázala na dlouholeté vztahy s íránskými bankami, čímž se tuzemským firmám otevírá vstup na nový, a z našeho pohledu velmi perspektivní, trh. Kde vnímají největší potenciál pro české exportéry Jan Nývlt a Karin Hudečková, ředitelé z Exportního a Obchodního financování, se dočtete v rozhovoru Írán a Afrika: Další cíle českého exportu. ČSOB připravila ve spolupráci s londýnskou Lloyd´s také novinku v oblasti financování a pojištění exportních úvěrů a Jiří Bušek, manažer exportního a strukturovaného financování obchodu, pro vás sestavil novinky v pojišťování exportu EGAP.
Přečtěte si magazín ČSOB Panorama:
