Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

Podíl TV Nova na výdajích za TV reklamu klesl

12.4.2006 10:56

Podle průzkumu TNS vzrostly hrubé výdaje za TV reklamu v březnu o 392 mil. Kč (+23 % meziročně) na celkových 2,07 mld. Kč. V březnu odvysílaly televizní stanice o 61 hodin reklam více v porovnání se stejným obdobím minulého roku. Podíl TV Nova poklesl, když odvysílala o 15 hodin reklam méně, zatímco její největší rival TV Prima zvýšil čas reklam o 76 hodin. Podíly stanic na TV reklamě (měřené GRP body) se během roku podstatně změnily s nepříznivým vývojem pro TV Nova. Její dominance nad Primou se scvrkla během roku na 3,3 procentního bodu z 51,6 procentního bodu z minulého března. Historicky nejnižší podíl TV Nova je 45,8 % v porovnání s 42,5 % TV Prima. Jak jsme již upozorňovali situace se může ještě zhoršit před tím než se zlepší, což je v souladu s našimi očekáváními. Tato čísla také potvrzují fakt, že TV Nova navrhla zvýšení cen TV reklam a to způsobilo zpoždění a počáteční negativní reakci mediálních agentur. Očekáváme, že výsledky za 1Q06 budou slabé (zveřejnění 4. května 2006) a jakékoli možné oslabení může znamenat vhodnou příležitost ke koupi akcií společnosti CME.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
    Nejčtenější zprávy týdne
    Nejdiskutovanější zprávy týdne
    Denní kalendář hlavních událostí
    Nebyla nalezena žádná data